Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
1
/
16
Prohlédnout znovu
Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
Po defektu v posledním kole dokázal loni ve Velké Británii dovézt Lewis Hamilton vůz vítězně do cíle
|
Svět motorů
I s touhle doslova troskou se dá ve formuli 1 dojet do cíle
|
Svět motorů
Pohled na pravou přední intermediální pneumatiku Hamiltona po padesáti kolech závodu v Turecku
|
Svět motorů
Mechanici stáje Alfa Romeo čekají, až budou moci sundat vyhřívané dečky z pneumatik
|
Svět motorů
Max Verstappen po defektu gumy loni v Imole. Pirelli se od problému distancovalo.
|
Svět motorů
Pohled na start závodu v americkém Indianapolis 2005, který doplatil na souboj výrobců pneumatik
|
Svět motorů
Jim Clark
|
Svět motorů
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Getty Images
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde