Pneumatiky ve formuli 1: Je kritika Pirelli oprávněná?
15
/
16
Přehled fotografií
Zavřít
Po defektu v posledním kole dokázal loni ve Velké Británii dovézt Lewis Hamilton vůz vítězně do cíle
|
Zdroj: Svět motorů
I s touhle doslova troskou se dá ve formuli 1 dojet do cíle
|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na pravou přední intermediální pneumatiku Hamiltona po padesáti kolech závodu v Turecku
|
Zdroj: Svět motorů
Mechanici stáje Alfa Romeo čekají, až budou moci sundat vyhřívané dečky z pneumatik
|
Zdroj: Svět motorů
Max Verstappen po defektu gumy loni v Imole. Pirelli se od problému distancovalo.
|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na start závodu v americkém Indianapolis 2005, který doplatil na souboj výrobců pneumatik
|
Zdroj: Svět motorů
Jim Clark
|
Zdroj: Svět motorů
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Activepictures/Jiří Křenek
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Getty Images
Pneumatiky ve formuli 1
|
Zdroj: Getty Images
Zavřít