CF Moto Gladiator X625-A, X1000 a Z1000, kabiny DFK a pásy Camso: Aby mráz neštípal a vítr nešlehal
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová jednoválcová šestistovka si atraktivním designem nezadá s dražšími sourozenci. Samozřejmostí u CF Mota je osvětlení LED.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
Lehčí, mrštnější a dostatečně silný jednoválec je ideální pro rekreační vyžití. Dozadu můžete nasadit třeba nosič snowboardů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na oranžové šestistovce jsme vyzkoušeli novinku Camso X4S s inovovaným rámem a vylepšeným uložením vodicích koleček. Stojí 119 400 Kč, mají menší servisní nároky a díky nižším odporům je lze použít v podstatě na všechny kubatury.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X625-A
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při práci využijete masívní točivý moment dvouválce, díky kterému pohodlně odtlačíte a odtáhnete, co je potřeba. Když pak litr odstrojíte, můžete se odměnit divokým dováděním na jakémkoli povrchu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Motor čtyřkolky dokáže udělat v malé kabině saunu, takže není potřeba topení. Dokonce jsme jezdili s vyhrnutými dveřmi, a i tak nám bylo na horách krásně teplo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Součástí kabiny pro čtyřkolku je stěrač a vyhřívání pomocí sotva viditelných drátků ve skle
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Úderník v plné zimní polní: CF Moto Gladiator X1000 s kabinou DFK, pásy Camso, radlicí a fi nišerem se stopařem běžkařských tras. Za čtyřkolku zapřáhnete také třeba posypový vozík nebo zametací kartáč s vlastním motorem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
Modrý litr obouvá starší pásy Camso T4S – robustní klasiku pro silné těžké čtyřkolky za necelých 120 000 Kč. Slabším strojům bývaly určené lehčí a užší R4S za devadesát tisíc.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator X1000
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kabina sice ubere sportovní bugině trochu bezprostřednosti, ale to teplo a závětří mají v silných mrazech hodně do sebe
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stejně jako čtyřkolky mají i vozidla SSV variátor s redukcí, takže se o řazení nestaráte
|
Svět motorů/Petr Homolka
U buginy nelze využít teplo z motoru, takže je součástí kabiny topení. Výrobce DFK pracuje na lepším ofukování čelního skla, aby se nemlžilo jako v našem prototypu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sportovní bugina Z1000 moc práce nezastane, zato je zdrojem nekončící zábavy v jakémkoli počasí a terénu. Litrový dvouválec má mamutí sílu, můžete létat po pláních nebo si užívat trial v technických pasážích.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bugina jezdí na pásech 4S1 pro užitková UTV a sportovní SSV. Jsou delší, robustnější a uzpůsobené vyšší hmotnosti stroje. Přijdou na 145 900 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
CF Moto Gladiator Z1000 Sport
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čelní okno kabiny má větrací polohu, páky můžete snadno ovládat v rukavicích
|
Svět motorů/Petr Homolka