Fiat 500 slaví! V Polsku vzniklo už 2,5 milionu tohoto retro autíčka

92/95
Zavřít
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500
    Fiat 500| Zdroj: Fiat
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
    Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Již nenabízená čtrnáctistovka měla kvůli šestistupňové převodovce omezený rejd. Nynějšího litru se to už naštěstí netýká. Poloměr otáčení je tedy stejný jako v případě dvanáctistovky, která se pojí s pětikvaltem.
    Již nenabízená čtrnáctistovka měla kvůli šestistupňové převodovce omezený rejd. Nynějšího litru se to už naštěstí netýká. Poloměr otáčení je tedy stejný jako v případě dvanáctistovky, která se pojí s pětikvaltem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nový tříválec si v nižších otáčkách dopomáhá malým elektromotorem, který přináší rychlejší nárůst točivého momentu a zplošťuje jeho křivku. Výrobcem udávané parametry litr s drobnou rezervou plní. Dvanáctistovce jsme však v absolutních hodnotách naměřili výkon i točivý moment ještě podstatně vyšší. V praxi však lépe nejede, neboť jednotka 1.0 SGE těží ze šestistupňové převodovky, zatímco starší motor si musí vystačit s roboticky ovládaným pětikvaltem.
    Nový tříválec si v nižších otáčkách dopomáhá malým elektromotorem, který přináší rychlejší nárůst točivého momentu a zplošťuje jeho křivku. Výrobcem udávané parametry litr s drobnou rezervou plní. Dvanáctistovce jsme však v absolutních hodnotách naměřili výkon i točivý moment ještě podstatně vyšší. V praxi však lépe nejede, neboť jednotka 1.0 SGE těží ze šestistupňové převodovky, zatímco starší motor si musí vystačit s roboticky ovládaným pětikvaltem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pružnost a zrychlení
    Pružnost a zrychlení| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Spotřeba
    Spotřeba| Zdroj: Svět motorů
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
    Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Šestistupňová převodovka má široký rozsah převodů, řadí přesně a hladce
    Šestistupňová převodovka má široký rozsah převodů, řadí přesně a hladce| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedmipalcový displej má slabou odezvu a navigace převzatá od TomTomu dosti nepřehledné menu
    Sedmipalcový displej má slabou odezvu a navigace převzatá od TomTomu dosti nepřehledné menu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dlouháni si optimální pozici za volantem najdou, ale tlačí je středový tunel s řadicí pákou. Střešní okno místo neubírá, jeho krycí síťka se však už do kontaktu s hlavou dostává.
    Dlouháni si optimální pozici za volantem najdou, ale tlačí je středový tunel s řadicí pákou. Střešní okno místo neubírá, jeho krycí síťka se však už do kontaktu s hlavou dostává.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Prostorový koncept pětistovky je dobře vymyšlený, a tak se lze překvapivě dobře poskládat i na zadní sedadla. Na třídveřový minivůz je zde solidně místa.
    Prostorový koncept pětistovky je dobře vymyšlený, a tak se lze překvapivě dobře poskládat i na zadní sedadla. Na třídveřový minivůz je zde solidně místa.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Malá baterie pro elektromotor se nachází pod sedadlem řidiče a nijak neomezuje prostor pro cestující
    Malá baterie pro elektromotor se nachází pod sedadlem řidiče a nijak neomezuje prostor pro cestující| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pětistovka potěší obratností, ale zároveň mile překvapuje i stabilitou při rychlejší jízdě a na nerovnostech. Oslovil nás zejména litr, který váží o 72 kg méně než dvanáctistovka. Skoro bychom řekli, že se naladění podvozku v průběhu času muselo změnit. Podle slov automobilky ale k modifi kacím nedošlo.
    Pětistovka potěší obratností, ale zároveň mile překvapuje i stabilitou při rychlejší jízdě a na nerovnostech. Oslovil nás zejména litr, který váží o 72 kg méně než dvanáctistovka. Skoro bychom řekli, že se naladění podvozku v průběhu času muselo změnit. Podle slov automobilky ale k modifi kacím nedošlo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufr zůstává i na poměry minivozů menší, z našeho pohledu je však důležitější dobrý přístup, který konkurenty překonává
    Kufr zůstává i na poměry minivozů menší, z našeho pohledu je však důležitější dobrý přístup, který konkurenty překonává| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nový tříválec dostal elektricky řízenou vačkovou hřídel s možností plynulého variabilního časování a přídavný elektromotor ve funkci startér-generátoru. Spotřeba novinky se pohybuje lehce nad pěti litry.
    Nový tříválec dostal elektricky řízenou vačkovou hřídel s možností plynulého variabilního časování a přídavný elektromotor ve funkci startér-generátoru. Spotřeba novinky se pohybuje lehce nad pěti litry.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.0 SGE
    Fiat 500 1.0 SGE| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
    Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Robotizovaný manuál se chová předvídavě a řadí na poměry podobných převodovek i docela rychle
    Robotizovaný manuál se chová předvídavě a řadí na poměry podobných převodovek i docela rychle| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nevýrazně tvarovaná sedadla nejsou určena pro dlouhé jízdy, brzy vás z nich budou bolet záda. Výškové seřizování je řešeno specifi cky, neboť se pohybuje jen sedák.
    Nevýrazně tvarovaná sedadla nejsou určena pro dlouhé jízdy, brzy vás z nich budou bolet záda. Výškové seřizování je řešeno specifi cky, neboť se pohybuje jen sedák.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Řada motorů Fire, kam spadá i aktuální dvanáctistovka, se po více než třiceti letech přestává vyrábět. Potěší spolehlivostí, na novinku však ztrácí vyšší spotřebou.
    Řada motorů Fire, kam spadá i aktuální dvanáctistovka, se po více než třiceti letech přestává vyrábět. Potěší spolehlivostí, na novinku však ztrácí vyšší spotřebou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Fiat 500 1.2 Fire
    Fiat 500 1.2 Fire| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire
Již nenabízená čtrnáctistovka měla kvůli šestistupňové převodovce omezený rejd. Nynějšího litru se to už naštěstí netýká. Poloměr otáčení je tedy stejný jako v případě dvanáctistovky, která se pojí s pětikvaltem.
Nový tříválec si v nižších otáčkách dopomáhá malým elektromotorem, který přináší rychlejší nárůst točivého momentu a zplošťuje jeho křivku. Výrobcem udávané parametry litr s drobnou rezervou plní. Dvanáctistovce jsme však v absolutních hodnotách naměřili výkon i točivý moment ještě podstatně vyšší. V praxi však lépe nejede, neboť jednotka 1.0 SGE těží ze šestistupňové převodovky, zatímco starší motor si musí vystačit s roboticky ovládaným pětikvaltem.
Pružnost a zrychlení
Spotřeba
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
Fiat 500 1.0 SGE
Šestistupňová převodovka má široký rozsah převodů, řadí přesně a hladce
Sedmipalcový displej má slabou odezvu a navigace převzatá od TomTomu dosti nepřehledné menu
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Dlouháni si optimální pozici za volantem najdou, ale tlačí je středový tunel s řadicí pákou. Střešní okno místo neubírá, jeho krycí síťka se však už do kontaktu s hlavou dostává.
Prostorový koncept pětistovky je dobře vymyšlený, a tak se lze překvapivě dobře poskládat i na zadní sedadla. Na třídveřový minivůz je zde solidně místa.
Malá baterie pro elektromotor se nachází pod sedadlem řidiče a nijak neomezuje prostor pro cestující
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Pětistovka potěší obratností, ale zároveň mile překvapuje i stabilitou při rychlejší jízdě a na nerovnostech. Oslovil nás zejména litr, který váží o 72 kg méně než dvanáctistovka. Skoro bychom řekli, že se naladění podvozku v průběhu času muselo změnit. Podle slov automobilky ale k modifi kacím nedošlo.
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Kufr zůstává i na poměry minivozů menší, z našeho pohledu je však důležitější dobrý přístup, který konkurenty překonává
Fiat 500 1.0 SGE
Nový tříválec dostal elektricky řízenou vačkovou hřídel s možností plynulého variabilního časování a přídavný elektromotor ve funkci startér-generátoru. Spotřeba novinky se pohybuje lehce nad pěti litry.
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.0 SGE
Fiat 500 1.2 Fire
Interiér sází na mladistvé pojetí retro stylu. Na první pohled upoutá lakovaný středový pás, který kopíruje barvu karoserie. Veškeré plasty jsou tvrdé, což je u minivozů běžné.
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Robotizovaný manuál se chová předvídavě a řadí na poměry podobných převodovek i docela rychle
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Nevýrazně tvarovaná sedadla nejsou určena pro dlouhé jízdy, brzy vás z nich budou bolet záda. Výškové seřizování je řešeno specifi cky, neboť se pohybuje jen sedák.
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Řada motorů Fire, kam spadá i aktuální dvanáctistovka, se po více než třiceti letech přestává vyrábět. Potěší spolehlivostí, na novinku však ztrácí vyšší spotřebou.
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire
Fiat 500 1.2 Fire