S odborníkem o sběratelských autíčkách: Hlavně modely z limitek stojí velké peníze!
23
/
32
Přehled fotografií
Zavřít
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 Spoje stála pětistovku, dnes si ji sběratelé cení na více než dvacet tisíc korun
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Limitované edice mají obvykle 150 až 300 kusů, extrémem je série k 20letému výročí značky v počtu 20 kusů
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Před výrobou formy vznikají prototypy pomocí počítače a 3D tiskárny. Vůz ÚVMV GT byl v originále laminátový, jeho model je z kovu.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Každý z šestatřicetikusové série patinovaných modelů byl namalován ručně, takto náročná edice už nejspíš nikdy nevznikne
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Autíčkářská společnost se musí popasovat i s detaily – například před uvedením diorámatu 17. 11. 1989 testovali víc variant zátaras z leptaného plechu
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model od společnosti Abrex
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Třiačtyřicetkrát zmenšený Miloš Zeman je jako živý. Dioráma inaugurace se superbem odsouhlasila prezidentská kancelář.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
V barvách Světa motorů už existují čtyři modely a brzy bude pátý, ale neprozradíme jaký…
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít