VW konečně zavádí bezdrátové aktualizace elektromobilů ID pro všechny

41/49
Přehled fotografií
Zavřít
  • Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
    Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID| Zdroj: Volkswagen
  • Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
    Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID| Zdroj: Volkswagen
  • Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
    Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID| Zdroj: Volkswagen
  • Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
    Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID| Zdroj: Volkswagen
  • Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
    Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID| Zdroj: Volkswagen
  • Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
    Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID| Zdroj: Volkswagen
  • Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
    Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů
  • Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
    Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
    Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
    Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.
    Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
    Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
    V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
    I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
    Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu
    Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen ID.3 Pro S
    Volkswagen ID.3 Pro S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID
Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S
Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej.
Volkswagen ID.3 Pro S
Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované.
Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč
V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů.
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S
Volkswagen ID.3 Pro S