Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW konečně zavádí bezdrátové aktualizace elektromobilů ID pro všechny

Jan Zajíc Jan Zajíc 14. 9. 2021 • 01:45
49
3
Zobrazit náhledy (49)
Bezdrátové aktualizace OTA pro všechny modely ID Průměrná spotřeba elektrické energie VW ID.3 Pro S Displej před řidičem zobrazuje jen to nejnutnější, a navíc to samé jako průhledový displej. Volkswagen ID.3 Pro S Na nezvykle minimalistický interiér ID.3 si zvykáme pomalu. Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Grafika multimediálního systému je přehledná a po chvíli jízdy je displej, který se hned po startu zasekává, i rychlý. Menu klimatizace nám zase přijde zbytečně překomplikované. Oceňujeme spoustu místa, stále ale bojujeme s dotykovým ovládáním a také voličem převodovky za volantem vedle displeje. Auto má pouze jednu úroveň rekuperace (B), která například ve sportovním režimu nejde vypnout. Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Naše varianta je pouze čtyřmístná, za auto se stejnou technikou a pěti místy k sezení se připlácí 4000 Kč V interiéru už se setkáváme pouze s konektory USB typu C, ke kterým je potřeba si pořídit speciální kabel s tímto připojením na obou koncích Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S I přes uložení elektromotoru u zadní nápravy zbývá v kufru dostatek místa. Navíc má pravidelný tvar a rovné boky plus dvojitou podlahu, kde vozíme změť nabíjecích kabelů. Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Pod přední kapotou se volkswagenu na rozdíl od konkurence místo na další ukládací prostory nalézt nepodařilo Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Velká, 20“ litá kola za příplatek 15 700 Kč (pouze verze Pro S, jinak 47 000 Kč) mají nezvyklý design a mají zlepšovat aerodynamiku vozu Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S Volkswagen ID.3 Pro S

Volkswagen oznámil, že zavádí bezdrátové aktualizace softwaru v elektromobilech z rodiny ID.

Všechny modely ID. budou s okamžitou platností dostávat pravidelné aktualizace softwaru prostřednictvím bezdrátového přenosu dat. Dosud byly aktualizace OTA (Over-the-Air) k dispozici pouze pro zákazníky, kteří se zaregistrovali do klubu "ID. First Movers Club". "ID. Software 2.3" podle automobilky nabízí nové a optimalizuje již existující funkce.

Některé nové funkce se týkají světelného pruhu ID. Light ve spodní části čelního skla, který poskytuje řidiči informace podporující energeticky hospodárnou jízdu. ID. Light kromě toho optimalizuje také jízdu se zapnutým adaptivním tempomatem.

video

Aktualizace zahrnuje rovněž vylepšený software pro zpracování obrazu z multifunkční kamery a má přinést rychlejší rozpoznávání motocyklů a ostatních účastníků silničního provozu - a to i za tmy. Automobilka také slibuje přehlednější a snadněji čitelné grafické rozhraní infotainmentu.

Volkswagen plánuje, že bude zákazníkům bezplatný software pro aktualizaci jejich vozů poskytovat v přibližně dvanáctitýdenním intervalu. Usiluje však také o zvýšení výnosů v průběhu fáze používání vozidla prostřednictvím nových obchodních modelů založených na datech.

Dodatečné výnosy mají přinést služby a funkce, které si zákazníci mohou kdykoli objednávat podle potřeby. Může se jednat například o asistenční systém Travel Assist nebo o vylepšené provozní vlastnosti baterie při cestování na delší vzdálenosti. Později se počítá s funkcí automatizované jízdy. Volkswagen vidí potenciál pro dodatečné zvýšení výnosů v řádu stovek milionů eur v průběhu několika let.

Související články

Témata
Avatar - Ondore
15. 9. 2021 11:25
Re: VW jede!
Pokrok je dobrý, bez neho by bezmozgovci ešte dnes rozbíjali parné stroje, ktoré nás oberajú o prácu. Ja si náhodou viem predstaviť kopec výhod over-the-air aktualizácií: také elektrošoky do volantu pre vodičov, ktorí nepoužívajú smerovky by vyriešilo kopec kritických situácií na cestách. Alebo vezmeš stopárku a tá sa chce naučiť fellatio, tak jej auto samo pustí vzdelávacie video. Skrátka autá možno budú prostriedok, ktorý nás nielen dopraví z miesta na miesto, ale aj zabaví, vzdelá, vychová, skrátka spraví z nás lepších ľudí ;-)
15. 9. 2021 10:22
Re: VW jede!
Ja som si predstavil taký srandovný scenár: Prídeš k autu, sadneš - a nejdeš, lebo prebieha automatická aktualizácia. Ideš až po desiatich minútach a reštarte systému. Počas jazdy zistíš malý bug, že aktualizáciou sa vymenili ľavá a pravá smerovka, alebo omylom vymenili tacho km/h za delenie na míle... :D Fakt nechápem, prečo musí mať EV všetko riadené počítačom. Na čo je pokrok pre pokrok dobrý?
Avatar - Ondore
14. 9. 2021 20:48
VW jede!
Dobre do toho búšia, stačí udržať tempo a konečne splnia sľub z r. 2012, že do roku 2018 budú najväčší výrobca EV na svete. OK, tak aspoň sľub z 2020, že sa im to podarí do roku 2030. A to je tu vždy rečí o tom, že Elon nedrží termíny :-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud