Následovníci malých kombi: Zaboduje styl místo praktičnosti?
1
/
71
Prohlédnout znovu
Následovníci malých kombi: Zaboduje styl místo praktičnosti?
Ilustrační foto
|
Svět motorů
Podíly prodejů kombi v ČR: Podíl karoserií typu kombi na celkovém odbytu klesá zejména kvůli rozmachu SUV, který je patrný napříč segmenty. Přesto je u nás stále každé čtvrté prodané auto kombík, nejvíce se jich prodává v nižší střední třídě.
|
Svět motorů
Podíly prodejů malých SUV v ČR: Malá SUV zažívají velký boom a jejich prodeje se u nás za posledních deset let ztrojnásobily. Klasických malých vozů se sice stále prodává podstatně více, na malých SUV však mají automobilky lepší marži, a proto je tlačí stále razantněji.
|
Svět motorů
Podíly prodejů malých vozů v ČR: Kategorie malých vozů bývala až do roku 2012 nejprodávanější a velký podíl na tom měla Fabia Combi, která sloužila coby rodinné auto. Díky rostoucí kupní síle se však zákazníci postupně přesunuli do vyšších segmentů.
|
Svět motorů
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Logan MCV 1.0 SCE
|
acz
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Dacia Jogger
|
Dacia
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Peugeot 207 SW
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
|
auto.cz/David Rajdl
Renault Captur TCe 140 EDC
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ibiza ST
|
acz
Ibiza ST
|
acz
Ibiza ST
|
acz
Ibiza ST
|
acz
Ibiza ST
|
acz
Ibiza ST
|
acz
Ibiza ST
|
acz
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Seat Arona 1.5 TSI (110 kW)
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní