Řidič autobusu si postavil malý trolejbus: Paráda? Podle mě spíš fantasmagorie

14/36
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Momentálně Jakub dolaďuje poslední detaily v interiéru zmenšeniny Škoda 15Tr
    Momentálně Jakub dolaďuje poslední detaily v interiéru zmenšeniny Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • „Elektroinstalace je takřka totožná s originálem,“ konstatuje Jakub
    „Elektroinstalace je takřka totožná s originálem,“ konstatuje Jakub| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr a Jakub Diviš
    Škoda 15Tr a Jakub Diviš| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • „Troufnu si tvrdit, že životnost mého trolejbusu půjde do tisíců kilometrů. S takovou pečlivostí jsem ho chystal,“ je přesvědčený Jakub Diviš.
    „Troufnu si tvrdit, že životnost mého trolejbusu půjde do tisíců kilometrů. S takovou pečlivostí jsem ho chystal,“ je přesvědčený Jakub Diviš.| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • „Rád bych našel prostory, kde bych si udělal vedení. To by byla ryzí dokonalost,“ přeje si Diviš.
    „Rád bych našel prostory, kde bych si udělal vedení. To by byla ryzí dokonalost,“ přeje si Diviš.| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Vše začalo v prosinci 2018. Stavba zabrala brněnskému profesionálnímu řidiči 1011 dní.
    Vše začalo v prosinci 2018. Stavba zabrala brněnskému profesionálnímu řidiči 1011 dní.| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
  • Škoda 15Tr
    Škoda 15Tr| Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Momentálně Jakub dolaďuje poslední detaily v interiéru zmenšeniny Škoda 15Tr
„Elektroinstalace je takřka totožná s originálem,“ konstatuje Jakub
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr a Jakub Diviš
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
„Troufnu si tvrdit, že životnost mého trolejbusu půjde do tisíců kilometrů. S takovou pečlivostí jsem ho chystal,“ je přesvědčený Jakub Diviš.
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
„Rád bych našel prostory, kde bych si udělal vedení. To by byla ryzí dokonalost,“ přeje si Diviš.
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Vše začalo v prosinci 2018. Stavba zabrala brněnskému profesionálnímu řidiči 1011 dní.
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr
Škoda 15Tr