Momentálně Jakub dolaďuje poslední detaily v interiéru zmenšeniny Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
„Elektroinstalace je takřka totožná s originálem,“ konstatuje Jakub|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr a Jakub Diviš|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
„Troufnu si tvrdit, že životnost mého trolejbusu půjde do tisíců kilometrů. S takovou pečlivostí jsem ho chystal,“ je přesvědčený Jakub Diviš.|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
„Rád bych našel prostory, kde bych si udělal vedení. To by byla ryzí dokonalost,“ přeje si Diviš.|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše
Vše začalo v prosinci 2018. Stavba zabrala brněnskému profesionálnímu řidiči 1011 dní.|
Zdroj: Archiv Jakuba Diviše