Tato Honda NSX ujela přes 600.000 km s jedinou závadou

12/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: Sean Dirks
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: Sean Dirks
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: Sean Dirks
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: Sean Dirks
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: Sean Dirks
  • Honda NSX měla hliníkovou karoserii klínovitého tvaru. Navrhl ji tým vedený Masahito Nakanem a Shigeru Ueharou. Vzorem pro vývojáře byly modely Ferrari 328 a 348.
    Honda NSX měla hliníkovou karoserii klínovitého tvaru. Navrhl ji tým vedený Masahito Nakanem a Shigeru Ueharou. Vzorem pro vývojáře byly modely Ferrari 328 a 348.| Zdroj: Honda
  • Honda NSX měla kabinu posunutou dopředu, čímž se zlepšil výhled. Dlouhá záď zase zvyšovala směrovou stabilitu při vysokých rychlostech.
    Honda NSX měla kabinu posunutou dopředu, čímž se zlepšil výhled. Dlouhá záď zase zvyšovala směrovou stabilitu při vysokých rychlostech.| Zdroj: Honda
  • Zadní okno se vyklápělo nahoru a umožňovalo přístup k motoru. Vpředu i vzadu byly malé prostory k uložení zavazadel.
    Zadní okno se vyklápělo nahoru a umožňovalo přístup k motoru. Vpředu i vzadu byly malé prostory k uložení zavazadel.| Zdroj: Honda
  • V ostře useknuté zádi byl velký spoiler integrovaný s koncovými světly.
    V ostře useknuté zádi byl velký spoiler integrovaný s koncovými světly.| Zdroj: Honda
  • V luxusním interiéru měla Honda NSX kůží potažený volant a před ním kapličku s hlavními ukazateli. Na středovém tunelu byla umístěna řadicí páka a páka ruční brzdy.
    V luxusním interiéru měla Honda NSX kůží potažený volant a před ním kapličku s hlavními ukazateli. Na středovém tunelu byla umístěna řadicí páka a páka ruční brzdy.| Zdroj: Honda
  • Za sedadly byl napříč uložený vidlicový šestiválec C30A s rozvodem DOHC, objemem 3 litry a nejvyšším výkonem 274 koní.
    Za sedadly byl napříč uložený vidlicový šestiválec C30A s rozvodem DOHC, objemem 3 litry a nejvyšším výkonem 274 koní.| Zdroj: Honda
  • Až do roku 2002 měla Honda NSX vyklápěcí hlavní světlomety. Mlhovky byly umístěny v otvorech k chlazení předních brzd.
    Až do roku 2002 měla Honda NSX vyklápěcí hlavní světlomety. Mlhovky byly umístěny v otvorech k chlazení předních brzd.| Zdroj: Honda
  • Vzduch se přiváděl k motoru otvory na bocích. Střecha a sloupky kabiny byly obvykle černé.
    Vzduch se přiváděl k motoru otvory na bocích. Střecha a sloupky kabiny byly obvykle černé.| Zdroj: Honda
  • Od roku 1992 začala Honda nabízet verzi NSX-R, zaměřenou především na snížení hmotnosti.
    Od roku 1992 začala Honda nabízet verzi NSX-R, zaměřenou především na snížení hmotnosti.| Zdroj: Honda
  • Odstraněním hlukové izolace, audio systému, náhradní pneumatiky, klimatizace a dalších zbytných zařízení klesla hmotnost NSX-R o 120 kg.
    Odstraněním hlukové izolace, audio systému, náhradní pneumatiky, klimatizace a dalších zbytných zařízení klesla hmotnost NSX-R o 120 kg.| Zdroj: Honda
  • V roce 1995 představila Honda model NSX-T s odnímatelnou horní částí střechy. V Severní Americe nahradila Acura NSX-T standardní kupé a byla zde jedinou dostupnou verzí.
    V roce 1995 představila Honda model NSX-T s odnímatelnou horní částí střechy. V Severní Americe nahradila Acura NSX-T standardní kupé a byla zde jedinou dostupnou verzí.| Zdroj: Honda
  • Odnímatelná střecha snižovala tuhost šasi, Honda proto musela tento nedostatek odstranit dalšími výztuhami o hmotnosti 45 kg.
    Odnímatelná střecha snižovala tuhost šasi, Honda proto musela tento nedostatek odstranit dalšími výztuhami o hmotnosti 45 kg.| Zdroj: Honda
  • V roce 1999 vznikla 51 kusová série Acura NSX Zanardi Special Edition, vydaná na počest dvojnásobného vítězství Alessandra Zanardiho v sérii CART.
    V roce 1999 vznikla 51 kusová série Acura NSX Zanardi Special Edition, vydaná na počest dvojnásobného vítězství Alessandra Zanardiho v sérii CART.| Zdroj: Honda
  • V roce 2002 byla vyklápěcí světla na přídi nahrazena pevně zabudovanými čočkovými světlomety. Důvodem byla větší bezpečnost chodců a snížení hmotnosti o deset kilogramů.
    V roce 2002 byla vyklápěcí světla na přídi nahrazena pevně zabudovanými čočkovými světlomety. Důvodem byla větší bezpečnost chodců a snížení hmotnosti o deset kilogramů.| Zdroj: Honda
  • Od roku 2002 měla Honda NSX pevné xenonové světlomety a o něco širší zadní kola.
    Od roku 2002 měla Honda NSX pevné xenonové světlomety a o něco širší zadní kola.| Zdroj: Honda
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX měla hliníkovou karoserii klínovitého tvaru. Navrhl ji tým vedený Masahito Nakanem a Shigeru Ueharou. Vzorem pro vývojáře byly modely Ferrari 328 a 348.
Honda NSX měla kabinu posunutou dopředu, čímž se zlepšil výhled. Dlouhá záď zase zvyšovala směrovou stabilitu při vysokých rychlostech.
Zadní okno se vyklápělo nahoru a umožňovalo přístup k motoru. Vpředu i vzadu byly malé prostory k uložení zavazadel.
V ostře useknuté zádi byl velký spoiler integrovaný s koncovými světly.
V luxusním interiéru měla Honda NSX kůží potažený volant a před ním kapličku s hlavními ukazateli. Na středovém tunelu byla umístěna řadicí páka a páka ruční brzdy.
Za sedadly byl napříč uložený vidlicový šestiválec C30A s rozvodem DOHC, objemem 3 litry a nejvyšším výkonem 274 koní.
Až do roku 2002 měla Honda NSX vyklápěcí hlavní světlomety. Mlhovky byly umístěny v otvorech k chlazení předních brzd.
Vzduch se přiváděl k motoru otvory na bocích. Střecha a sloupky kabiny byly obvykle černé.
Od roku 1992 začala Honda nabízet verzi NSX-R, zaměřenou především na snížení hmotnosti.
Odstraněním hlukové izolace, audio systému, náhradní pneumatiky, klimatizace a dalších zbytných zařízení klesla hmotnost NSX-R o 120 kg.
V roce 1995 představila Honda model NSX-T s odnímatelnou horní částí střechy. V Severní Americe nahradila Acura NSX-T standardní kupé a byla zde jedinou dostupnou verzí.
Odnímatelná střecha snižovala tuhost šasi, Honda proto musela tento nedostatek odstranit dalšími výztuhami o hmotnosti 45 kg.
V roce 1999 vznikla 51 kusová série Acura NSX Zanardi Special Edition, vydaná na počest dvojnásobného vítězství Alessandra Zanardiho v sérii CART.
V roce 2002 byla vyklápěcí světla na přídi nahrazena pevně zabudovanými čočkovými světlomety. Důvodem byla větší bezpečnost chodců a snížení hmotnosti o deset kilogramů.
Od roku 2002 měla Honda NSX pevné xenonové světlomety a o něco širší zadní kola.