Logo magazínu

Driftovali jsme s Hyundaiem Ioniq 5 v Rakousku: Baterková smršť na ledu

3/68
Prohlédnout znovu

Driftovali jsme s Hyundaiem Ioniq 5 v Rakousku: Baterková smršť na ledu

Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Ačkoliv to tak z fotek nevypadá, Ioniq 5 opravdu není malý hatchback. Má celých 4635 mm na délku, rozvor 3000 mm a ve verzi s pohonem všech kol váží 2,1 tuny. | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
S čistě elektrickým ioniqem byla na okruhu legrace, byť nikterak extra dlouhá. Průměrná spotřeba po pár kolech ukazovala 81 kWh/100 km, dojezd tak rapidně klesal. | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Ioniq 5 | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Santa Fe | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
Hyundai Tucson | Hyundai
O tom, že jsme dováděli až na dřeň, svědčí občasný výjezd rolby, jež nás tahala ze sněhových šlamastyk | Hyundai
Genesis G80 | Hyundai
Genesis GV80 | Hyundai
Genesis GV80 | Hyundai
Genesis GV80 | Hyundai
Genesis GV80 | Hyundai
Genesis GV80 | Hyundai
Genesis GV80 | Hyundai
Lungauring | Hyundai
Lungauring | Hyundai
Lungauring | Hyundai
Lungauring | Hyundai
Lungauring | Hyundai

Subaru Forester STi vzniklo jen pro Japonsko. Jedno je přesto na prodej v ČR. S řízením vlevo!

Hennessey Venom F5 Roadster představen, slibuje maximální rychlost až 483 km/h

Belgická rallye po 1. dnu: Rovanperä se kutálel, vede domácí Neuville

Mototest CFMoto 800MT Sport: Čínské levné a pohodlné cestování?