Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
1
/
25
Prohlédnout znovu
Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlomeniny pravých končetin jsou pro řízení nejhorší
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematické není se zraněními pouze ovládání vozidla, ale i nastupování a vystupování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Schopnost ovládat pedály s dlahou na noze se rapidně snižuje, zvlášť v krizových situacích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S dlahou na pravém zápěstí pro nás bylo nejbolestivější řazení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km