Rozhovor s dráhovým modelářem Lukášem Třískou: Závody v drážkách učí postřeh a odhad
1
/
50
Prohlédnout znovu
Rozhovor s dráhovým modelářem Lukášem Třískou: Závody v drážkách učí postřeh a odhad
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Každá dráha má svoji barvu, proto se na karoserii lepí terčíky, aby nahazovači věděli, z jaké dráhy vypadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se liší nejen průměrem, ale také lepivostí, které modeláři říkají „seďavost“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kola s nalepenými špunty alias pneumatikami se vyvažují na takovéhle krásné magnetické vyvažovačce, kde levitují doslova ve vzduchu bez dotyku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pro každou dráhu si závodník píše poznámky s nastavením autíčka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozek dráhového speciálu se ladí podobně jako skutečné auto. Postrádá ovšem přední kola, která supluje vodítko.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Archiv Lukáše Třísky
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Archiv Lukáše Třísky
Češi se pravidelně dobře umisťují, vedle Lukáše mistr světa Antonín Vojtík
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů