Motory V8 rozhodně nejsou passé, GM do nich investuje 854 milionů
1
/
24
Prohlédnout znovu
Motory V8 rozhodně nejsou passé, GM do nich investuje 854 milionů
Chevrolet Corvette Stingray C8
|
Chevrolet
Chevrolet Corvette Grand Sport
|
Svět motorů/Jiří Káš
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Cadillac Escalade-V
|
Cadillac
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
Chevrolet Silverado ZR2 Bison
|
Chevrolet
GMC Yukon Denali Ultimate
|
GMC
GMC Yukon Denali Ultimate
|
GMC
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Chevrolet Tahoe
|
Chevrolet
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo