Minulá Škoda Octavia Combi byla důležitým bodem zlomu. Nástupce zamotal konzervativním českým řidičům hlavy

1/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi
    Škoda Octavia Combi| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Rozměry sedadel se s každou další generací modelu zvětšují, zde už si přední cestující připadají jako na domácím gauči
    Rozměry sedadel se s každou další generací modelu zvětšují, zde už si přední cestující připadají jako na domácím gauči| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Jestliže jsme prvním dvěma moderním vydáním kombi vyčítali těsný prostor vzadu, pak zde už mohou dospělí cestovat vzadu i ve třech
    Jestliže jsme prvním dvěma moderním vydáním kombi vyčítali těsný prostor vzadu, pak zde už mohou dospělí cestovat vzadu i ve třech| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Jednou z nejatraktivnějších verzí se stal scout, osazený pohonem 4x4, terénními doplňky a vyšším podvozkem
    Jednou z nejatraktivnějších verzí se stal scout, osazený pohonem 4x4, terénními doplňky a vyšším podvozkem| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Po patnácti letech od premiéry první novodobé generace už se Octavia Combi natáhla na délku o více než viditelných 156 milimetrů
    Po patnácti letech od premiéry první novodobé generace už se Octavia Combi natáhla na délku o více než viditelných 156 milimetrů| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Moderní doba přinesla přeplňované zážehové čtyřválce – od čtrnáctistovek až po dvoulitry. Zde je 1.8 TSI. Nejvyššího výkonu dosáhlo 2.0 TSI v modelu RS 245, a to 180 kW.
    Moderní doba přinesla přeplňované zážehové čtyřválce – od čtrnáctistovek až po dvoulitry. Zde je 1.8 TSI. Nejvyššího výkonu dosáhlo 2.0 TSI v modelu RS 245, a to 180 kW.| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi Scout (2014)
    Škoda Octavia Combi Scout (2014)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Přední sedačky jsou opět vzorně pohodlné a dostatečně rozměrné, nyní nabízejí i masážní funkci
    Přední sedačky jsou opět vzorně pohodlné a dostatečně rozměrné, nyní nabízejí i masážní funkci| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Vnitřní prostor vzadu odpovídá ve všech směrech spíše střední třídě než kompaktu. Vzor čalounění a tvar sedadel však napovídají, že se zde stále počítá hlavně s dvěma cestujícími.
    Vnitřní prostor vzadu odpovídá ve všech směrech spíše střední třídě než kompaktu. Vzor čalounění a tvar sedadel však napovídají, že se zde stále počítá hlavně s dvěma cestujícími.| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Základní tvar masky Octavia Combi se už od počátku šedesátých let příliš nezměnil, světlomety jsou dnes nejagresivnější v historii
    Základní tvar masky Octavia Combi se už od počátku šedesátých let příliš nezměnil, světlomety jsou dnes nejagresivnější v historii| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Nejnovější generace se rozměrově přibližuje superbu, stále však jde o hbité auto. Zvlášť s přeplňovanými čtyřválci TSI, začínajícími patnáctistovkou a končícími dvoulitrem se 180 kW.
    Nejnovější generace se rozměrově přibližuje superbu, stále však jde o hbité auto. Zvlášť s přeplňovanými čtyřválci TSI, začínajícími patnáctistovkou a končícími dvoulitrem se 180 kW.| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Patnáctistovka je k mání v úsporné verzi 1.5 TSI ACT s odpojováním dvou válců. Zkoušené provedení 1.5 TGI na CNG už v nabídce není.
    Patnáctistovka je k mání v úsporné verzi 1.5 TSI ACT s odpojováním dvou válců. Zkoušené provedení 1.5 TGI na CNG už v nabídce není.| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
  • Škoda Octavia Combi (2019)
    Škoda Octavia Combi (2019)| Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Rozměry sedadel se s každou další generací modelu zvětšují, zde už si přední cestující připadají jako na domácím gauči
Jestliže jsme prvním dvěma moderním vydáním kombi vyčítali těsný prostor vzadu, pak zde už mohou dospělí cestovat vzadu i ve třech
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Jednou z nejatraktivnějších verzí se stal scout, osazený pohonem 4x4, terénními doplňky a vyšším podvozkem
Po patnácti letech od premiéry první novodobé generace už se Octavia Combi natáhla na délku o více než viditelných 156 milimetrů
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Moderní doba přinesla přeplňované zážehové čtyřválce – od čtrnáctistovek až po dvoulitry. Zde je 1.8 TSI. Nejvyššího výkonu dosáhlo 2.0 TSI v modelu RS 245, a to 180 kW.
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
Škoda Octavia Combi (2019)
Škoda Octavia Combi (2019)
Škoda Octavia Combi (2019)
Přední sedačky jsou opět vzorně pohodlné a dostatečně rozměrné, nyní nabízejí i masážní funkci
Vnitřní prostor vzadu odpovídá ve všech směrech spíše střední třídě než kompaktu. Vzor čalounění a tvar sedadel však napovídají, že se zde stále počítá hlavně s dvěma cestujícími.
Škoda Octavia Combi (2019)
Základní tvar masky Octavia Combi se už od počátku šedesátých let příliš nezměnil, světlomety jsou dnes nejagresivnější v historii
Škoda Octavia Combi (2019)
Nejnovější generace se rozměrově přibližuje superbu, stále však jde o hbité auto. Zvlášť s přeplňovanými čtyřválci TSI, začínajícími patnáctistovkou a končícími dvoulitrem se 180 kW.
Škoda Octavia Combi (2019)
Škoda Octavia Combi (2019)
Škoda Octavia Combi (2019)
Škoda Octavia Combi (2019)
Patnáctistovka je k mání v úsporné verzi 1.5 TSI ACT s odpojováním dvou válců. Zkoušené provedení 1.5 TGI na CNG už v nabídce není.
Škoda Octavia Combi (2019)
Škoda Octavia Combi (2019)