Unikátní srovnání BMW M4 a Chevroletu Corvette C8: Tohle jen tak neuvidíte!
10
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Navzdory teplotě pět stupňů nad nulou uměly oba tyto stroje vnést slunce do řidičovy duše
|
Zdroj: Auto Bild
Karbon-keramické kotouče poznáte podle zlatavých třmenů. V paketu s koly za ně připlatíte 238 472 Kč.
|
Zdroj: Auto Bild
Po stránce dynamiky v přímce má BMW nad otevřenou corvette navrch. Čím vyšší rychlost, tím více silnější biturbo soupeři ujíždí. M4 Cabrio je kvůli dvěma dalším sedadlům o 16 centimetrů delší. Je na nich málo místa a hodně turbulentní prostředí.
|
Zdroj: Auto Bild
Karbonová sedadla M vypadají skvěle, zvýšený segment ve středu sedáku má pouze BMW
|
Zdroj: Auto Bild
Volič řazení na středové konzole téměř nepoužíváte. Lepší je tahat za pádla nebo vše nechat na automatice.
|
Zdroj: Auto Bild
Motor M4 má obrovskou sílu a zátah, ale jeho reakce jsou pomalejší než u atmosferické jednotky V8 v corvette
|
Zdroj: Auto Bild
BMW M4
|
Zdroj: Auto Bild
Jen žádnou nudu: volanty nejsou kulaté, vypadají divně a takové vám přijdou i při manévrování
|
Zdroj: Auto Bild
Vynikající osmistupňová dvouspojková převodovka, která měla v C8 premiéru, může řadit automaticky nebo přes pádla
|
Zdroj: Auto Bild
Díky filtru pevných částic není výfuk příliš hlasitý, ale má neodolatelný zvuk. Z hlediska soundtracku corvette jasně vítězí.
|
Zdroj: Auto Bild
Standardem jsou pneumatiky s rozdílným rozměrem 19/20 palců, kola s dvojdílnými paprsky stojí 950 eur (22 500 Kč), keramické kotouče nejsou k dispozici
|
Zdroj: Auto Bild
Zavřít