Unikátní srovnání BMW M4 a Chevroletu Corvette C8: Tohle jen tak neuvidíte!

10/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Navzdory teplotě pět stupňů nad nulou uměly oba tyto stroje vnést slunce do řidičovy duše
    Navzdory teplotě pět stupňů nad nulou uměly oba tyto stroje vnést slunce do řidičovy duše| Zdroj: Auto Bild
  • Karbon-keramické kotouče poznáte podle zlatavých třmenů. V paketu s koly za ně připlatíte 238 472 Kč.
    Karbon-keramické kotouče poznáte podle zlatavých třmenů. V paketu s koly za ně připlatíte 238 472 Kč.| Zdroj: Auto Bild
  • Po stránce dynamiky v přímce má BMW nad otevřenou corvette navrch. Čím vyšší rychlost, tím více silnější biturbo soupeři ujíždí. M4 Cabrio je kvůli dvěma dalším sedadlům o 16 centimetrů delší. Je na nich málo místa a hodně turbulentní prostředí.
    Po stránce dynamiky v přímce má BMW nad otevřenou corvette navrch. Čím vyšší rychlost, tím více silnější biturbo soupeři ujíždí. M4 Cabrio je kvůli dvěma dalším sedadlům o 16 centimetrů delší. Je na nich málo místa a hodně turbulentní prostředí.| Zdroj: Auto Bild
  • Karbonová sedadla M vypadají skvěle, zvýšený segment ve středu sedáku má pouze BMW
    Karbonová sedadla M vypadají skvěle, zvýšený segment ve středu sedáku má pouze BMW| Zdroj: Auto Bild
  • Volič řazení na středové konzole téměř nepoužíváte. Lepší je tahat za pádla nebo vše nechat na automatice.
    Volič řazení na středové konzole téměř nepoužíváte. Lepší je tahat za pádla nebo vše nechat na automatice.| Zdroj: Auto Bild
  • Motor M4 má obrovskou sílu a zátah, ale jeho reakce jsou pomalejší než u atmosferické jednotky V8 v corvette
    Motor M4 má obrovskou sílu a zátah, ale jeho reakce jsou pomalejší než u atmosferické jednotky V8 v corvette| Zdroj: Auto Bild
  • BMW M4
    BMW M4| Zdroj: Auto Bild
  • Jen žádnou nudu: volanty nejsou kulaté, vypadají divně a takové vám přijdou i při manévrování
    Jen žádnou nudu: volanty nejsou kulaté, vypadají divně a takové vám přijdou i při manévrování| Zdroj: Auto Bild
  • Vynikající osmistupňová dvouspojková převodovka, která měla v C8 premiéru, může řadit automaticky nebo přes pádla
    Vynikající osmistupňová dvouspojková převodovka, která měla v C8 premiéru, může řadit automaticky nebo přes pádla| Zdroj: Auto Bild
  • Díky filtru pevných částic není výfuk příliš hlasitý, ale má neodolatelný zvuk. Z hlediska soundtracku corvette jasně vítězí.
    Díky filtru pevných částic není výfuk příliš hlasitý, ale má neodolatelný zvuk. Z hlediska soundtracku corvette jasně vítězí.| Zdroj: Auto Bild
  • Standardem jsou pneumatiky s rozdílným rozměrem 19/20 palců, kola s dvojdílnými paprsky stojí 950 eur (22 500 Kč), keramické kotouče nejsou k dispozici
    Standardem jsou pneumatiky s rozdílným rozměrem 19/20 palců, kola s dvojdílnými paprsky stojí 950 eur (22 500 Kč), keramické kotouče nejsou k dispozici| Zdroj: Auto Bild
Navzdory teplotě pět stupňů nad nulou uměly oba tyto stroje vnést slunce do řidičovy duše
Karbon-keramické kotouče poznáte podle zlatavých třmenů. V paketu s koly za ně připlatíte 238 472 Kč.
Po stránce dynamiky v přímce má BMW nad otevřenou corvette navrch. Čím vyšší rychlost, tím více silnější biturbo soupeři ujíždí. M4 Cabrio je kvůli dvěma dalším sedadlům o 16 centimetrů delší. Je na nich málo místa a hodně turbulentní prostředí.
Karbonová sedadla M vypadají skvěle, zvýšený segment ve středu sedáku má pouze BMW
Volič řazení na středové konzole téměř nepoužíváte. Lepší je tahat za pádla nebo vše nechat na automatice.
Motor M4 má obrovskou sílu a zátah, ale jeho reakce jsou pomalejší než u atmosferické jednotky V8 v corvette
BMW M4
Jen žádnou nudu: volanty nejsou kulaté, vypadají divně a takové vám přijdou i při manévrování
Vynikající osmistupňová dvouspojková převodovka, která měla v C8 premiéru, může řadit automaticky nebo přes pádla
Díky filtru pevných částic není výfuk příliš hlasitý, ale má neodolatelný zvuk. Z hlediska soundtracku corvette jasně vítězí.
Standardem jsou pneumatiky s rozdílným rozměrem 19/20 palců, kola s dvojdílnými paprsky stojí 950 eur (22 500 Kč), keramické kotouče nejsou k dispozici