Řídili jsme Patak Rodster ze Slovenska: Možná je to nejzábavnější auto roku!
24
/
39
Přehled fotografií
Zavřít
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na palubní desce je jednoduchý sdružený štít s palubním počítačem, chystá se ale plně digitální verze stejného kulatého tvaru. Ta bude dotyková a umožní například zrcadlení telefonu.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
I uvnitř panují retrotvary, které budou ve finální verzi ještě umocněné. Pokud vás při pohledu na tvary karoserie napadá, že by patak byl dobrá lodička, pak i na to už prý se zájemci ptali. Zda se do toho výrobce vrhne, o tom rozhodne úspěch rodsteru.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka je bezstupňové CVT původem ze čtyřkolky a při výběru se bral ohled i na správný mechanický zvuk. Manuál k dispozici nebude.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kola kvůli rozměrům a dostupnosti pocházejí z motorkové sajdkáry. Pneumatiky proto mají trochu zkosený tvar, ve fi nální verzi budou i blatníky. Brzdy sice vypadají jako bubny, což byl záměr, pod nimi se ale ukrývají klasické kotouče.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jako název firmy chtěl Andrej Hulala něco originálního, co se při vyhledávání na Google snadno najde. Sáhl tedy po příjmení jedné ze zaměstnankyň fi rmy, na jméno Patak odkazuje i logo.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patak Rodster
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavřít