Vyzkoušeli jsme plovoucí auto Trimaran Sprinter: 6 tun na Vltavě a trocha nervozity
30
/
42
Přehled fotografií
Zavřít
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Joysticky ovládající vůz na vodě jsou ve dveřích. Vedle nich jsou i kontrolky.
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Důležité budíky pro vodní provoz jsou pod čelním sklem. Ten, na který kapitán ukazuje, slouží pro zjištění natočení motoru.
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Díky dveřím, které se dají otevřít i během plavby můžete klidně vystoupit a po palubě auto obejít
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Silný motor dokáže s dodávkou na vodě uhánět až 13 km/h, rychlost se ale zdá být mnohem vyšší
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Díky dveřím, které se dají otevřít i během plavby můžete klidně vystoupit a po palubě auto obejít
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Hlavní lodní šroub ve spodní poloze. Vlevo od něj je i šroub elektromotoru, ten je ale vytažený nahoru.
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Box s motory tlumí hluk a slouží i jako odkládací prostor pro záchranné vesty a minibar. Vlevo je nabíječka baterií elektromotoru.
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Detail spouštěcího mechanismu. Pokud by se píst porouchal, může se odpojit a celý ponton se zvedne ručně.
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Chodit se dá i po pontonech, které lze spustit do libovolné výšky
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Zdroj: Svět motorů/Matouš Waller
Zavřít