Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.
|
Continental