Tankování probíhá u testovací flotily přímo v dole, traktor firmy JCB (na fotce) umí tlak 350 barů, Toyota si pro své potřeby přistavila i kamion, který umožňuje plnění až tlakem 700 barů.|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Do mohutného rámu se vodíková technika vejde přece jen lépe než do miraie. Celý systém je však nesmírně komplexní a zabere opravdu hodně místa, což je důvod, proč bychom jej měli očekávat zejména v užitkových vozech.|
Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp|
Zdroj: Toyota
Nádrže vyrobené z plastu a uhlíkových vláken jsou opravdu mohutné a dle provedeného testování vydrží i ty největší nárazy. Jeden z prototypů hiluxu zde shodili z jeřábu na betonový hranol a nádrže přežily zcela bez úhony.|
Zdroj: Toyota