Jízdní dojmy s prototypem Toyoty Hilux FCEV: Nová šance pro vodík

2/58
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Tankování probíhá u testovací flotily přímo v dole, traktor firmy JCB (na fotce) umí tlak 350 barů, Toyota si pro své potřeby přistavila i kamion, který umožňuje plnění až tlakem 700 barů.
    Tankování probíhá u testovací flotily přímo v dole, traktor firmy JCB (na fotce) umí tlak 350 barů, Toyota si pro své potřeby přistavila i kamion, který umožňuje plnění až tlakem 700 barů.| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Do mohutného rámu se vodíková technika vejde přece jen lépe než do miraie. Celý systém je však nesmírně komplexní a zabere opravdu hodně místa, což je důvod, proč bychom jej měli očekávat zejména v užitkových vozech.
    Do mohutného rámu se vodíková technika vejde přece jen lépe než do miraie. Celý systém je však nesmírně komplexní a zabere opravdu hodně místa, což je důvod, proč bychom jej měli očekávat zejména v užitkových vozech.| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Nádrže vyrobené z plastu a uhlíkových vláken jsou opravdu mohutné a dle provedeného testování vydrží i ty největší nárazy. Jeden z prototypů hiluxu zde shodili z jeřábu na betonový hranol a nádrže přežily zcela bez úhony.
    Nádrže vyrobené z plastu a uhlíkových vláken jsou opravdu mohutné a dle provedeného testování vydrží i ty největší nárazy. Jeden z prototypů hiluxu zde shodili z jeřábu na betonový hranol a nádrže přežily zcela bez úhony.| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
  • Toyota Hilux FCEV Prototyp
    Toyota Hilux FCEV Prototyp| Zdroj: Toyota
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Tankování probíhá u testovací flotily přímo v dole, traktor firmy JCB (na fotce) umí tlak 350 barů, Toyota si pro své potřeby přistavila i kamion, který umožňuje plnění až tlakem 700 barů.
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Do mohutného rámu se vodíková technika vejde přece jen lépe než do miraie. Celý systém je však nesmírně komplexní a zabere opravdu hodně místa, což je důvod, proč bychom jej měli očekávat zejména v užitkových vozech.
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Nádrže vyrobené z plastu a uhlíkových vláken jsou opravdu mohutné a dle provedeného testování vydrží i ty největší nárazy. Jeden z prototypů hiluxu zde shodili z jeřábu na betonový hranol a nádrže přežily zcela bez úhony.
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp
Toyota Hilux FCEV Prototyp