Naše krajina je protkaná ropo-, plyno-, etylenoa dalšími produktovody. Až na výjimky jsou zakopané v zemi a jejich průběh naznačují jen barevné tyče či oplocené domečky v polích.|
Zdroj: Svět motorů
Naše krajina je protkaná ropo-, plyno-, etylenoa dalšími produktovody. Až na výjimky jsou zakopané v zemi a jejich průběh naznačují jen barevné tyče či oplocené domečky v polích.|
Zdroj: Svět motorů
Naše krajina je protkaná ropo-, plyno-, etylenoa dalšími produktovody. Až na výjimky jsou zakopané v zemi a jejich průběh naznačují jen barevné tyče či oplocené domečky v polích.|
Zdroj: Svět motorů
Naše krajina je protkaná ropo-, plyno-, etylenoa dalšími produktovody. Až na výjimky jsou zakopané v zemi a jejich průběh naznačují jen barevné tyče či oplocené domečky v polích.|
Zdroj: Svět motorů
CTR Nelahozeves u Kralup nad Vltavou, tedy centrální tankoviště ropy, je cílovou stanicí jak pro jednu z větví Družby, tak pro ropovod z Ingolstadtu|
Zdroj: Svět motorů
Českem neprochází jen ropovody a plynovody, ale taky trubky, které vedou přímo benzin nebo naftu mezi jednotlivými sklady podniku Čepro|
Zdroj: Svět motorů
Historie ropovodů|
Zdroj: Svět motorů
Ropovody najdeme v Chile, na Aljašce, v Rusku i ve střední Evropě. Trubkami teče ropa už od 19. století.|
Zdroj: Svět motorů
Ropovody najdeme v Chile, na Aljašce, v Rusku i ve střední Evropě. Trubkami teče ropa už od 19. století.|
Zdroj: Svět motorů
Ropovody najdeme v Chile, na Aljašce, v Rusku i ve střední Evropě. Trubkami teče ropa už od 19. století.|
Zdroj: Svět motorů
V letech 1961 až 1971 vznikl ropovod Družba. Ten zásoboval sovětskou ropou východní Německo, Československo, Polsko a Maďarsko.|
Zdroj: Svět motorů
V letech 1961 až 1971 vznikl ropovod Družba. Ten zásoboval sovětskou ropou východní Německo, Československo, Polsko a Maďarsko.|
Zdroj: Svět motorů
V letech 1961 až 1971 vznikl ropovod Družba. Ten zásoboval sovětskou ropou východní Německo, Československo, Polsko a Maďarsko.|
Zdroj: Svět motorů