Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113|
Zdroj: Auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQT|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Zavazadelník má pravidelný tvar a v základním objemu poskytuje 520 litrů, v kombinaci s dělicí sítí za první řadou činí pak maximální hodnota až 2390 litrů. Sklápění zadních opěradel je velmi snadné.|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Naftová patnáctistovka se dodává ve verzích 70 a 85 kW, zkoušená, silnější verze potěší plynulým zátahem z nízkých otáček, na dálnici je však dynamika vlažná. Ještě jeden, silnější|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz T|
Zdroj: Mercedes-Benz
Základní halogeny lze nahradit adaptivními diodovými. Za samočinné přepínání na dálkovky se připlácí.|
Zdroj: Mercedes-Benz