Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Komplikací může být i samotné auto. Když je nabíjecí zdířka napravo, potřebuje vozíčkář víc místa z obou stran. Nabíjení vlevo je tedy přátelštější.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Auta se upravují na ruční ovládání na míru konkrétnímu řidiči. Ovládání může být pákou, která slouží jako plyn i brzda, nebo na volantu.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Na webu cestazasnem.cz je mapa s popisem nabíjecích stanic a jejich dostupnosti|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Hendikep neznamená, že dotyčný nemůže řídit. Aleš Eger sice přišel o nohu, ale nebrání mu to jezdit s autobusem.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
U benzinky stačí třikrát zatroubit, a obsluha vám přijde natankovat. Je jedno, o jakou značku jde. Funguje to tak i v zahraničí.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Heřman Volf sestaví svůj invalidní vozík a postaví ho vedle auta, kde potřebuje mít víc místa. Přesedne na vozík. Pokud má konektor pro dobíjení zprava, musí auto objet, vzít kabel, přiložit čip a může dobíjet.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Nabíječky (bez)bariérové|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
S vozíčkem i do obytňáku|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík