Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
13
/
23
Přehled fotografií
Zavřít
Jak se měří nebezpečnost silnic: Dokážeme ovlivnit budoucnost?
|
Zdroj: acz
Chybí pruh k odbočování doleva v nepřehledné křižovatce za stromy.
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Koleje na silnici od těžké nákladní dopravy (v zatáčce je navíc zúžení) mají pořádnou hloubku.
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Vyjeté koleje vynesly v zimě na ledu auto do příkopu, kde byl uříznutý strom s nízkým pařezem. Silný náraz přinesl vážná zranění.
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Značka, z níž zbylo jen torzo, měla upozorňovat na ostrou zatáčku.
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Autobusová zastávka bez zálivu by na silnici první třídy vůbec neměla být.
|
Zdroj: acz
Přechod pro chodce v oblouku zatáčky působí velmi nepřehledně.
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Samostatný sjezd s červenými směrovými sloupky můžeme pochválit.
|
Zdroj: acz
fekt „nebeské schody“ – auto se schová za horizontem a pak se najednou objeví. V úseku často řidiči předjíždějí, i když je zde plná čára.
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
Zavřít