Dopravní hluk: Je to jako boj s větrnými mlýny

1/5
Zavřít
  • Dopravní hluk: Je to jako boj s větrnými mlýny
    Dopravní hluk: Je to jako boj s větrnými mlýny| Zdroj: acz
  • Protihlukové stěny na pražské magistrále dokážou snížit hladinu hluku až o desítky decibelů. I když jsou z různých materiálů, izolovat by měly prakticky stejnou měrou.
    Protihlukové stěny na pražské magistrále dokážou snížit hladinu hluku až o desítky decibelů. I když jsou z různých materiálů, izolovat by měly prakticky stejnou měrou.| Zdroj: acz
  • Protihlukové stěny na pražské magistrále dokážou snížit hladinu hluku až o desítky decibelů. I když jsou z různých materiálů, izolovat by měly prakticky stejnou měrou.
    Protihlukové stěny na pražské magistrále dokážou snížit hladinu hluku až o desítky decibelů. I když jsou z různých materiálů, izolovat by měly prakticky stejnou měrou.| Zdroj: acz
  • Naměřené okamžité hodnoty ukazují místy i přes 80 decibelů. Dlouhodobě by mohly vést až k vážným poruchám zdraví.
    Naměřené okamžité hodnoty ukazují místy i přes 80 decibelů. Dlouhodobě by mohly vést až k vážným poruchám zdraví.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Dopravní hluk: Je to jako boj s větrnými mlýny
Protihlukové stěny na pražské magistrále dokážou snížit hladinu hluku až o desítky decibelů. I když jsou z různých materiálů, izolovat by měly prakticky stejnou měrou.
Protihlukové stěny na pražské magistrále dokážou snížit hladinu hluku až o desítky decibelů. I když jsou z různých materiálů, izolovat by měly prakticky stejnou měrou.
Naměřené okamžité hodnoty ukazují místy i přes 80 decibelů. Dlouhodobě by mohly vést až k vážným poruchám zdraví.
Abarth