Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám

1/23
Zavřít
  • Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
    Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám| Zdroj: acz
  • Původní palubní deska mnoho krásy nepobrala, zpočátku ji využívaly všechny octavie. V nejlevnějších modelech přežila až do roku 2004.
    Původní palubní deska mnoho krásy nepobrala, zpočátku ji využívaly všechny octavie. V nejlevnějších modelech přežila až do roku 2004.| Zdroj: acz
  • Interiér provedení Laurin & Klement hýřil luxusem, jeho palubní desku později převzala většina octavií
    Interiér provedení Laurin & Klement hýřil luxusem, jeho palubní desku později převzala většina octavií| Zdroj: acz
  • První škodovkou s automatem byla Octavia 1.6/74 kW, nabízel se i pro další motory
    První škodovkou s automatem byla Octavia 1.6/74 kW, nabízel se i pro další motory| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Základní verzi LX (později Classic) prozradila na první pohled čtrnáctipalcová kola, čirá okna, černá zrcátka nebo absence bočních ochranných lišt
    Základní verzi LX (později Classic) prozradila na první pohled čtrnáctipalcová kola, čirá okna, černá zrcátka nebo absence bočních ochranných lišt| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Octavia Combi se představila na frankfurtském autosalonu IAA v září 1997, tehdy však zatím jen v podobě designové studie. Do prodejen dorazila až s půlročním zpožděním.
    Octavia Combi se představila na frankfurtském autosalonu IAA v září 1997, tehdy však zatím jen v podobě designové studie. Do prodejen dorazila až s půlročním zpožděním.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Zavazadelník kombi nabízel obří objem 548 l, v případě verzí 4x4 o sto litrů méně Liftback s pohonem 4x4 se vyráběl jen krátce, a to výhradně s motorem 1.8 Turbo 20V/110 kW
    Zavazadelník kombi nabízel obří objem 548 l, v případě verzí 4x4 o sto litrů méně Liftback s pohonem 4x4 se vyráběl jen krátce, a to výhradně s motorem 1.8 Turbo 20V/110 kW| Zdroj: acz
  • Historicky nejslabší motor octavie konstrukčně pocházel ze Škody 1000 MB, využíval rozvod OHV a převodovku z felicie
    Historicky nejslabší motor octavie konstrukčně pocházel ze Škody 1000 MB, využíval rozvod OHV a převodovku z felicie| Zdroj: acz
  • Nejoblíbenější je diesel 1.9 TDI. Zde verze 66 kW, silnější 81 kW prozradí červené „I“.
    Nejoblíbenější je diesel 1.9 TDI. Zde verze 66 kW, silnější 81 kW prozradí červené „I“.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Kromě mezinápravové spojky Haldex získaly čtyřkolky víceprvkové zavěšení zadní nápravy
    Kromě mezinápravové spojky Haldex získaly čtyřkolky víceprvkové zavěšení zadní nápravy| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
Jak šel čas se Škodou Octavia: Průkopnici k dvacetinám
Původní palubní deska mnoho krásy nepobrala, zpočátku ji využívaly všechny octavie. V nejlevnějších modelech přežila až do roku 2004.
Interiér provedení Laurin & Klement hýřil luxusem, jeho palubní desku později převzala většina octavií
První škodovkou s automatem byla Octavia 1.6/74 kW, nabízel se i pro další motory
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Základní verzi LX (později Classic) prozradila na první pohled čtrnáctipalcová kola, čirá okna, černá zrcátka nebo absence bočních ochranných lišt
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Octavia Combi se představila na frankfurtském autosalonu IAA v září 1997, tehdy však zatím jen v podobě designové studie. Do prodejen dorazila až s půlročním zpožděním.
Škoda Octavia
Zavazadelník kombi nabízel obří objem 548 l, v případě verzí 4x4 o sto litrů méně Liftback s pohonem 4x4 se vyráběl jen krátce, a to výhradně s motorem 1.8 Turbo 20V/110 kW
Historicky nejslabší motor octavie konstrukčně pocházel ze Škody 1000 MB, využíval rozvod OHV a převodovku z felicie
Nejoblíbenější je diesel 1.9 TDI. Zde verze 66 kW, silnější 81 kW prozradí červené „I“.
Škoda Octavia
Kromě mezinápravové spojky Haldex získaly čtyřkolky víceprvkové zavěšení zadní nápravy
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia