Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?
1
/
12
Prohlédnout znovu
Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?
Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?
|
acz
Prodloužený a standardní stupeň
|
acz
Před samotnou výměnou doporučujeme z převodovky vypustit převodový olej (G052512A2), část ho totiž stejně vyteče. Vyplatí se rovnou jeho výměna. Dva litry vyjdou zhruba na 1000 Kč.
|
acz
Po demontáži kola je potřeba sundat boční plechový kryt převodovky.
|
acz
Po demontáži kola je potřeba sundat boční plechový kryt převodovky.
|
acz
vyjmutí původního soukolí a montáži nového slouží speciální přípravek.
|
acz
vyjmutí původního soukolí a montáži nového slouží speciální přípravek.
|
acz
Snížení hlučnosti po prodloužení převodů není v případě 1.6 MPI příliš výrazné, neboť motor je velmi solidně odhlučněn i ve vyšších otáčkách
|
acz
Úspora paliva na dálničním okruhu činila u vozu s prodlouženou pětkou 0,3 l/100 km, palubní počítač proměřoval u obou octavií shodně 0,2 l/100 km
|
acz
Spotřeba
|
acz
Prodloužení pětky sníží otáčky při 130 km/h podle matematických výpočtů o 357 ot./min (4003 vs. 3646 ot./min). Přibližně to odpovídá i tomu, co ukazuje otáčkoměr, rychloměr u druhé generace octavie proměřuje asi o 6 km/h.
|
acz
Při pružném zrychlení octavia s prodlouženou pětkou citelně zleniví, akcelerace z 80 na 120 km/h se protáhne o 4,5 sekundy
|
acz
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet