Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů

1/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
    Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů| Zdroj: acz
  • Hranatá účelnost zvenčí se opakuje také v interiéru. Všimněte si, jak je ještě čalounění zachovalé.
    Hranatá účelnost zvenčí se opakuje také v interiéru. Všimněte si, jak je ještě čalounění zachovalé.| Zdroj: acz
  • Výkon devadesáti koní stačí i pro rychlé dálniční přesuny, majitel však už vůz dnes nejčastěji používá jen ke klidnému pohybu po okolí
    Výkon devadesáti koní stačí i pro rychlé dálniční přesuny, majitel však už vůz dnes nejčastěji používá jen ke klidnému pohybu po okolí| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Jízdní vlastnosti laurelu jsou zaměřeny hlavně na pohodlí
    Jízdní vlastnosti laurelu jsou zaměřeny hlavně na pohodlí| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Vznětový řadový šestiválec s litinovou hlavou je dodnes absolutně spolehlivý.
    Vznětový řadový šestiválec s litinovou hlavou je dodnes absolutně spolehlivý.| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Roky provozu nežalují ani chromované lišty kolem vozu
    Roky provozu nežalují ani chromované lišty kolem vozu| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Také znáček vozu na kapotě prozrazuje maximální jednoduchost designu
    Také znáček vozu na kapotě prozrazuje maximální jednoduchost designu| Zdroj: acz
  • Stěrače předních světlometů už se dnes nevidí. Fungují dosud, stejně jako vše ostatní na autě.
    Stěrače předních světlometů už se dnes nevidí. Fungují dosud, stejně jako vše ostatní na autě.| Zdroj: acz
  • Zrepasovaný motor z druhého vozu slouží k potěše oka. Po připojení akumulátoru prý dokonce běží.
    Zrepasovaný motor z druhého vozu slouží k potěše oka. Po připojení akumulátoru prý dokonce běží.| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
  • Když už si Stanislav Velich vyzkoušel stavbu stolu s šestiválcem z nissanu, zkusil to také s agregátem z multikáry
    Když už si Stanislav Velich vyzkoušel stavbu stolu s šestiválcem z nissanu, zkusil to také s agregátem z multikáry| Zdroj: acz
  • Nissan Laurel (1986)
    Nissan Laurel (1986)| Zdroj: acz
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
Hranatá účelnost zvenčí se opakuje také v interiéru. Všimněte si, jak je ještě čalounění zachovalé.
Výkon devadesáti koní stačí i pro rychlé dálniční přesuny, majitel však už vůz dnes nejčastěji používá jen ke klidnému pohybu po okolí
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Jízdní vlastnosti laurelu jsou zaměřeny hlavně na pohodlí
Nissan Laurel (1986)
Vznětový řadový šestiválec s litinovou hlavou je dodnes absolutně spolehlivý.
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Roky provozu nežalují ani chromované lišty kolem vozu
Nissan Laurel (1986)
Nissan Laurel (1986)
Také znáček vozu na kapotě prozrazuje maximální jednoduchost designu
Stěrače předních světlometů už se dnes nevidí. Fungují dosud, stejně jako vše ostatní na autě.
Zrepasovaný motor z druhého vozu slouží k potěše oka. Po připojení akumulátoru prý dokonce běží.
Nissan Laurel (1986)
Když už si Stanislav Velich vyzkoušel stavbu stolu s šestiválcem z nissanu, zkusil to také s agregátem z multikáry
Nissan Laurel (1986)