Ford Mustang poruší tradice a nabídne pohon všech kol
1
/
84
Prohlédnout znovu
Ford Mustang poruší tradice a nabídne pohon všech kol
Ford Mustang poruší tradice a nabídne pohon všech kol
|
acz
Novinkou je displej před spolujezdcem, který dovoluje uzpůsobit si grafi ku podle svéhoFord Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Interiér se pyšní kvalitnějšími materiály a novým multimediálním systémem Sync3
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Pohodlná pozice za volantem činí z mustangu pohodlné auto i na dlouhé cesty
|
acz
Šestistupňový manuál řadí lehce a přesně, nadále ho lze kombinovat se čtyř- i osmiválcem.
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Příplatková sedadla Recaro výborně podrží v zatáčkách, jsou však celkově nižší. Vyšším jedincům spíše pro cestování lépe vyhoví klasické provedení.
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Osmiválec je pro mustang jednoznačnou volbou. Má parádní zvuk, dostal nový vstřikovací systém a posílil na 331 kW. Jen je potřeba počítat s tím, že v ostrém tempu si nárokuje i přes 25 l/100 km.
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Ford Mustang
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě