Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Mustang poruší tradice a nabídne pohon všech kol

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 29. 8. 2018
84
18
Zobrazit náhledy (84)
Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Interiér se pyšní kvalitnějšími materiály a novým multimediálním systémem Sync3 Ford Mustang Pohodlná pozice za volantem činí z mustangu pohodlné auto i na dlouhé cesty Šestistupňový manuál řadí lehce a přesně, nadále ho lze kombinovat se čtyř- i osmiválcem. Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Příplatková sedadla Recaro výborně podrží v zatáčkách, jsou však celkově nižší. Vyšším jedincům spíše pro cestování lépe vyhoví klasické provedení. Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Osmiválec je pro mustang jednoznačnou volbou. Má parádní zvuk, dostal nový vstřikovací systém a posílil na 331 kW. Jen je potřeba počítat s tím, že v ostrém tempu si nárokuje i přes 25 l/100 km. Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang Ford Mustang
Ford Mustang představuje v současnosti pro svou automobilku rodinné stříbro. Poslední dvě generace jej navíc proměnily v poměrně konzervativní model. Nástupce ovšem může nabídnout odvážnou změnu.

Ford Mustang a jeho rodokmen patří mezi nejznámější kapitoly v automobilové historii. Za dnešní popularitou tohoto modelu stojí především jeho první generace, která se zrodila v šedesátých letech a na odpočinek odešla v první polovině let sedmdesátých.

Na její odkaz se svým způsobem snaží navazovat prakticky všechny následující generace, přičemž pátá spolu s aktuální šestou hojně využívají odkazů na design svého slavného předka. To spolu se zachováním koncepce s motorem uloženým podélně vpředu a pohonem zadních kol stojí za současnou aurou výjimečnosti tohoto modelu.

Ford je proto velmi opatrný při změnách prováděných u modelové řady Mustang, ale i přesto se odvažuje ke krokům, které nejsou veřejností vždy přijímány pozitivně. Za všechny lze zmínit nástup přeplňovaných čtyřválců u šesté generace.

Podle informací, které přímo z automobilky získal Automotive News, se můžeme u sedmé generace modelové řady Mustang dočkat novinky, která nemá v její historii obdoby. Touto novinkou se může stát rozšíření nabídky o provedení s pohonem všech kol.

Za tímto krokem má stát skutečnost, že Ford za základ nové generace využije jednu ze svých modulárních platforem. S největší pravděpodobností bude nový Mustang stát na stejných základech jako Ford Explorer a Lincoln Aviator. Architektura těchto modelů zajistí pro Mustang tradiční koncepci s motorem vpředu a pohonem zadních kol, ale zároveň umožní rozšíření nabídky o pohon všech kol.

V rámci své kategorie se přitom Mustang nestane průkopníkem, protože konkurenční model Challenger značky Dodge je nabízen s pohonem všech kol od loňského roku.

Ford Mustang sedmé generace má být podle aktuálních informací uveden v roce 2021. Provedením svých karoserií má navazovat na své předchůdce, což má znamenat, že máme očekávat kupé a kabriolet, přitahující pozornost svými dynamickými liniemi. Standardem mají zůstat konvenční provedení se zážehovým motorem vpředu a pohonem zadních kol, která ovšem doplní zmíněné provedení s pohonem všech kol i hybrid, jejich cílem pak bude přilákat nové zákazníky.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CHerokee
...
CHerokee
| 30. 8. 2018
Ty jsi fakt případ. Já nemluvil o ceně, to je snad jasné, ale o spotřebě. A ještě jedna - 6 válce se v Evropě ofiko neprodávají a v USA už taky ne (psal jsem o Evropě a jasně jsem to uvedl)... u nás je pak ten rozdíl ještě výrazně větší. Stačí kouknout na skladovky ;-)
...
Mig_35
| 30. 8. 2018
Není to o šetření. Na začátku zaplatíš o 200 tisíc míň a to nejsou ušetřené peníze:) V odkazu je početné penzum subjektů, kteří svými zápisy potvrzují, že čtyřválec jezdí o 20% úsporněji než osmiválec. To už je druhé šetření. A dominují osmiválce, jsou jich zhruba dvě třetiny proti jedné třetině šestiválců. To je poměrně slušné na to, že tvrdíš, že čtyřválce NIKDO nekupuje...
takže mokrej hadr panáčku... s Magistrem oba dva:))
Avatar - Barrichello
Mno takže
Barrichello
| 30. 8. 2018
No pony car se 4x4 je 3,14ovina ale proti gustu....
Takže ano, nemožnost výběru je POZITIVUM, když to chceš takhle...
Avatar - CHerokee
...
CHerokee
| 29. 8. 2018
>:D já s oběma těmi motory jezdil. Jezdím na srazy, znám spoustu majitelů Stangů i RS ;-) . I slušný dealer před 4 válcem varuje, že to o šetření není. I v těch statistikách, co jsi poslal jsou podobná čísla...a to ještě defenzivních jezdců.

Co se prodejů týká, dominují 8 válce. Co jsem našel, tak v Evropě to bylo - 72 % zákazníků volí fastback, 64 % se rozhodne pro osmiválec. Samozřejmě jak který stát, jak jsem uvedl, ale celkově rozhodně. Mustang je v tomto fenomén. Stejně tak u nás...to není jako u mnohých řidičů BMW, kde pod M paketem skrývá 116d ;-).
...
Mig_35
| 29. 8. 2018
Ehm jako nic proti, ale ty seš fakt úplně mimo....
[odkaz]
[odkaz]
o 20% míň stojí, o 20% míň žere, o 20% hůř jede, ve Státech se prodává poměrně dobře, prostě je to levnější motorizace pro určitý druh kupců... tak přestaň blábolit a dej si mokrej hadr na tu prázdnou věc co nosíš na krku...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku