Konec klasických dálničních známek se blíží. Vystřídat je mají elektronické
1
/
13
Prohlédnout znovu
Konec klasických dálničních známek se blíží. Vystřídat je mají elektronické
Dálniční známky 2019
|
acz
Začala stavba dalšího úseku dálnice D3
|
Ministerstvo dopravy
Letos nebude v ČR otevřen žádný nový úsek dálnice. Mimochodem i svahy zářezů musejí mít předpsaný sklon: aby byly stabilní a aby se auto, když na ně najede, nepřevrátilo.
|
acz
Mapa znepoplatnění od 2019
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Nové úseky bezpečně poznáte podle vyšších svodidel, která nahrazují předchozí jednoduchá
|
acz
Do vybagrovaného pruhu se nejprve položí štěrkodrť o výšce 150 mm a kamenivo stmelené cementem a zválcuje se.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Mercedes-Benz S má po modernizaci. Je stále nejlepším autem na světě?
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek