Peugeot 508 SW vstupuje na český trh, hybrid se spotřebou 2,0 l/100 km dorazí později

6/53
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: auto.cz/Ondřej Mára
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
    Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
    Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.| Zdroj: acz
  • Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
    Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců| Zdroj: acz
  • Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
    Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
    Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
    Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
  • Peugeot 508 SW
    Peugeot 508 SW| Zdroj: acz
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW
Peugeot 508 SW