S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
1
/
112
Prohlédnout znovu
S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
První hodiny v dunách se nesly v duchu zapadávání. Všem se ale nakonec vždy povedlo písečné nástrahy překonat – i z takovýchto pozic.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Pod kapotou nejsilnější motorizace 350d je umístěný vznětový šestiválec od Mercedesu s výkonem 190 kW
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Interiér působí vzdušným a čistým dojmem. Všechny ovladače jsou navíc rozumně rozmístěné. Jen multimediální prostředí by mohlo být větší.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Jízda Saharou vyžaduje značně podhuštěné pneumatiky. My jsme většinou volili hodnotu kolem 1,4 baru.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku