Jak se jezdí tuk-tukem: Lidé si klepali na čelo ťuk ťuk
1
/
31
Prohlédnout znovu
Jak se jezdí tuk-tukem: Lidé si klepali na čelo ťuk ťuk
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Manévrování s tuk-tukem není žádná sranda. Zvlášť ostré zatáčky nám dělaly potíže.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na zadní vcelku pohodlná sedadla se hravě vejdou dva dospělí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motorizovaná tříkolka byl první dopravní prostředek, který si Vejmola koupil. Ani teď žádný jiný vůz nevlastní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Devětadvacetiletý Tomáš Vejmola prý plánuje další cestu. Nyní ho láká africký kontinent.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tuk-tuk pohání dvoutakt o výkonu 11 kW. Pozoruhodnější je však umístění řadicí páky, kterou má řidič mezi nohama.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se jezdí tuk-tukem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tomášovi zabrala cesta plná zvratů rok. Zde se raduje při překročení tuzemských hranic.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů