Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
1
/
38
Prohlédnout znovu
Designér Lega Lubor Zelinka: Takto vznikalo světoznámé Bugatti z Lega!
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego obal na telefon
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lego
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dokonce i sponu na pásek nosí Lubor v designu Lega
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Lubor Zelinka
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Dalším modelem v životní velikosti z Kladna je Harley-Davidson Fat Boy z 69.569 dílků, který svítí a dělá zvuk jako předloha
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Na přípravě McLarenu Senna spolupracoval Lubor Zelinka (vlevo) s designérem předlohy
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
McLaren Senna
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Při stavbě modelu se používají i kladívka a lepidlo. Kostičky se totiž musejí domačknout pro minimalizací spár a slepit dohromady. Kvůli jejich vysoké hmotnosti slouží jako opora ocelový skelet, který ovšem nesmí být z žádného úhlu viditelný.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku