Při přezutí na letní pneumatiky jsme od dovozce dostali i frajerskou značku s písmeny EL. V modrých zónách vnitřní Prahy teď parkujeme zdarma s ještě větší chutí.|
Zdroj: Svět motorů
Navigace TomTom prošla před měsícem aktualizací, nabíječky ale ukazuje všelijak. Třeba v Písku nás místo do McDonaldu poslala do Rakouska.|
Zdroj: Svět motorů
Klimatizace běží v horku stále, protože musí chladit baterii. Ovládání je poněkud svéhlavé. Do kabiny někdy proudí ledový vzduch, i když nastavíme 24 °C.|
Zdroj: Svět motorů
Navigace|
Zdroj: Svět motorů
Bernartice|
Zdroj: Svět motorů
Bezděz|
Zdroj: Svět motorů
Písek|
Zdroj: Svět motorů
Česká Lípa|
Zdroj: Svět motorů
Litoměřice|
Zdroj: Svět motorů
Mělník|
Zdroj: Svět motorů
Zobrazení průměrných údajů|
Zdroj: Svět motorů
V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.|
Zdroj: Svět motorů
V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.|
Zdroj: Svět motorů
Ukazatel dojezdu - 318 km|
Zdroj: Svět motorů
Spotřeba 13,3 kWh|
Zdroj: Svět motorů
Ukazatel dojezdu - 350 km|
Zdroj: Svět motorů
V terénu se nám osvědčila aplikace Polyfazer Direct, do které je zapojený ČEZ, u jehož stanic platíme elektronickým čipem. Aplikace umí k nejbližšímu stojanu ČEZ i navigovat.|
Zdroj: Svět motorů
Další příležitosti otevírá projekt českých příznivců elektromobility s názvem EV Mapa, na níž najdeme i nabíječky ostatních distributorů včetně malých soukromých. Z mobilu se pak nabíjení zapne, vypne i zaplatí. Pracuje se s ní poněkud obtížněji, protože zatím nejde o aplikaci, ale webovou stránku.|
Zdroj: Svět motorů
Nabíječka v Holešovicích|
Zdroj: Svět motorů
Na začátku dlouhodobého testu jsme poznamenali, že jsme k vozu zatím nedostali kabel pro domácí nabíjení ze 400V třífázové zásuvky, kterou máme v redakční garáži k dispozici. Bohužel kabel nedostaneme nikdy, výrobce ho nedodává.|
Zdroj: Svět motorů