Dlouhodobý test Renault Zoe: Na jaře jsme zatím s elektromobilem dojeli nejdál

1/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Svět motorů
  • Při přezutí na letní pneumatiky jsme od dovozce dostali i frajerskou značku s písmeny EL. V modrých zónách vnitřní Prahy teď parkujeme zdarma s ještě větší chutí.
    Při přezutí na letní pneumatiky jsme od dovozce dostali i frajerskou značku s písmeny EL. V modrých zónách vnitřní Prahy teď parkujeme zdarma s ještě větší chutí.| Zdroj: Svět motorů
  • Navigace TomTom prošla před měsícem aktualizací, nabíječky ale ukazuje všelijak. Třeba v Písku nás místo do McDonaldu poslala do Rakouska.
    Navigace TomTom prošla před měsícem aktualizací, nabíječky ale ukazuje všelijak. Třeba v Písku nás místo do McDonaldu poslala do Rakouska.| Zdroj: Svět motorů
  • Klimatizace běží v horku stále, protože musí chladit baterii. Ovládání je poněkud svéhlavé. Do kabiny někdy proudí ledový vzduch, i když nastavíme 24 °C.
    Klimatizace běží v horku stále, protože musí chladit baterii. Ovládání je poněkud svéhlavé. Do kabiny někdy proudí ledový vzduch, i když nastavíme 24 °C.| Zdroj: Svět motorů
  • Navigace
    Navigace| Zdroj: Svět motorů
  • Bernartice
    Bernartice| Zdroj: Svět motorů
  • Bezděz
    Bezděz| Zdroj: Svět motorů
  • Písek
    Písek| Zdroj: Svět motorů
  • Česká Lípa
    Česká Lípa| Zdroj: Svět motorů
  • Litoměřice
    Litoměřice| Zdroj: Svět motorů
  • Mělník
    Mělník| Zdroj: Svět motorů
  • Zobrazení průměrných údajů
    Zobrazení průměrných údajů| Zdroj: Svět motorů
  • V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.
    V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.| Zdroj: Svět motorů
  • V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.
    V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.| Zdroj: Svět motorů
  • Ukazatel dojezdu - 318 km
    Ukazatel dojezdu - 318 km| Zdroj: Svět motorů
  • Spotřeba 13,3 kWh
    Spotřeba 13,3 kWh| Zdroj: Svět motorů
  • Ukazatel dojezdu - 350 km
    Ukazatel dojezdu - 350 km| Zdroj: Svět motorů
  • V terénu se nám osvědčila aplikace Polyfazer Direct, do které je zapojený ČEZ, u jehož stanic platíme elektronickým čipem. Aplikace umí k nejbližšímu stojanu ČEZ i navigovat.
    V terénu se nám osvědčila aplikace Polyfazer Direct, do které je zapojený ČEZ, u jehož stanic platíme elektronickým čipem. Aplikace umí k nejbližšímu stojanu ČEZ i navigovat.| Zdroj: Svět motorů
  • Další příležitosti otevírá projekt českých příznivců elektromobility s názvem EV Mapa, na níž najdeme i nabíječky ostatních distributorů včetně malých soukromých. Z mobilu se pak nabíjení zapne, vypne i zaplatí. Pracuje se s ní poněkud obtížněji, protože zatím nejde o aplikaci, ale webovou stránku.
    Další příležitosti otevírá projekt českých příznivců elektromobility s názvem EV Mapa, na níž najdeme i nabíječky ostatních distributorů včetně malých soukromých. Z mobilu se pak nabíjení zapne, vypne i zaplatí. Pracuje se s ní poněkud obtížněji, protože zatím nejde o aplikaci, ale webovou stránku.| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíječka v Holešovicích
    Nabíječka v Holešovicích| Zdroj: Svět motorů
  • Na začátku dlouhodobého testu jsme poznamenali, že jsme k vozu zatím nedostali kabel pro domácí nabíjení ze 400V třífázové zásuvky, kterou máme v redakční garáži k dispozici. Bohužel kabel nedostaneme nikdy, výrobce ho nedodává.
    Na začátku dlouhodobého testu jsme poznamenali, že jsme k vozu zatím nedostali kabel pro domácí nabíjení ze 400V třífázové zásuvky, kterou máme v redakční garáži k dispozici. Bohužel kabel nedostaneme nikdy, výrobce ho nedodává.| Zdroj: Svět motorů
Renault Zoe
Při přezutí na letní pneumatiky jsme od dovozce dostali i frajerskou značku s písmeny EL. V modrých zónách vnitřní Prahy teď parkujeme zdarma s ještě větší chutí.
Navigace TomTom prošla před měsícem aktualizací, nabíječky ale ukazuje všelijak. Třeba v Písku nás místo do McDonaldu poslala do Rakouska.
Klimatizace běží v horku stále, protože musí chladit baterii. Ovládání je poněkud svéhlavé. Do kabiny někdy proudí ledový vzduch, i když nastavíme 24 °C.
Navigace
Bernartice
Bezděz
Písek
Česká Lípa
Litoměřice
Mělník
Zobrazení průměrných údajů
V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.
V květnu při teplotě 17 °C dosáhla spotřeba 12,9 kWh/100 km, při červencových 33 °C se zapnutou klimatizací vystoupala na 13,7 kWh.
Ukazatel dojezdu - 318 km
Spotřeba 13,3 kWh
Ukazatel dojezdu - 350 km
V terénu se nám osvědčila aplikace Polyfazer Direct, do které je zapojený ČEZ, u jehož stanic platíme elektronickým čipem. Aplikace umí k nejbližšímu stojanu ČEZ i navigovat.
Další příležitosti otevírá projekt českých příznivců elektromobility s názvem EV Mapa, na níž najdeme i nabíječky ostatních distributorů včetně malých soukromých. Z mobilu se pak nabíjení zapne, vypne i zaplatí. Pracuje se s ní poněkud obtížněji, protože zatím nejde o aplikaci, ale webovou stránku.
Nabíječka v Holešovicích
Na začátku dlouhodobého testu jsme poznamenali, že jsme k vozu zatím nedostali kabel pro domácí nabíjení ze 400V třífázové zásuvky, kterou máme v redakční garáži k dispozici. Bohužel kabel nedostaneme nikdy, výrobce ho nedodává.