Oslava 120 let Fiatu v Praze: Na zahradní slavnost dorazilo 280 klasiků!
30
/
90
Prohlédnout znovu
Oslava 120 let Fiatu v Praze: Na zahradní slavnost dorazilo 280 klasiků!
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Modrobílou raritu Fiat 600 Multipla z našich stránek znáte. Nyní vyšlo najevo, že má v Česku další dva sourozence.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Brazilské fiorino na bázi typu 147 slouží jako cestovatelský speciál. Loni dojelo po ose až na Sicílii. A další italskou výpravu má v plánu uskutečnit ještě letos.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kupé řady 124 je u nás jako šafránu. V Troji se blýskla hned čtyři.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned dvě auta v expozici označené 1980-1994 pocházejí ze soukromého archivu redaktora Světa motorů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Odstrašující příklad představovalo torzo Fiatu 850 Berlina. Před třemi lety se v něm cestou ze srazu čelně střetla čtyřčlenná rodina s octavií. Všichni naštěstí přežili a do Troji dorazili.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S naaranžováním některých zátiší si dali majitelé značnou práci
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Italskou produkci minulého století zastupoval typ 126, a to včetně málo známého modelu BIS (vzadu)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mezi příslušenstvím u nás zvítězil stylový přívěs za Fiatem 500 – vyrobený rovněž z pětistovky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tmavý Fiat 130 v popředí má velmi zajímavou minulost. Sílu jeho motoru a pohodlí podvozku si totiž kdysi užíval Karel Gott.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejmladší exponát představoval jeden z posledních Fiatů Punto, vyrobený v roce 2018
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
120 let Fiatu v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu