V této dílničce vznikají všechna Křížova díla. Na snímku nám Zdeněk ukazuje nosný rám třetího náklaďáčku, který prý dokončí v zimě.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zdeněk k americké „148“ vyrobil rovněž čtyři metry dlouhý návěs. Kluci si tak můžou zkusit práci kamioňáka se vším všudy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Do kabiny červeného tahače se dospělý vejde v pohodě. V obou tatrovkách má pod sebou dva pedály a mezi nohama řadicí páku.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na věku opravdu nezáleží. Jízdu v červeném tahači si podle nás užije každý. A to i přes to, že upaluje nanejvýš 15 km/h.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mini Tatra 148|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Modrá sklápěčka, jež uveze až 200 kilogramů materiálu, dokáže sklápět do tří stran|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Modrou i červenou tatrovku pohání identický čtyřdobý sekačkový motor Honda o výkonu pěti koní|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek