Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot
1
/
38
Prohlédnout znovu
Jak vypadá testování jízdních asistentů v praxi: UFO, klokani a řidič robot
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pojízdnou platformu UFO pohání dvojice elektromotorů. Maximální tempo dokáže vyšponovat až na 100 km/h.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UFO se skládá z desítek molitanových dílů, které se při srážce rozletí
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přestože pilot robotovi do jízdy nezasahuje, musí být během cesty přítomný na místě řidiče. Na monitoru před redaktorem Světa motorů se pak přenáší trasa cesty. Robot si obsluhuje pedály zcela sám. Že neřídí člověk, pozná spolujezdec pouze lehkým škubnutím při zadupnutí brzdy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testovací vozidla odhalíte v běžném provozu jednoduše podle registrační značky. Je na ní zelené písmeno F na bílém podkladu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testovací prototyp se od běžného auta odlišuje deaktivovaným airbagem, větším množstvím kamer a obrazovek. Za nejdůležitější prý ovšem platí červené tlačítko vedle hodin, které jedním stisknutím všechny asistenty vypne.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO