Jak se staví vládní speciály: Až k nevíře, co vydrží východočeské pancíře
1
/
31
Prohlédnout znovu
Jak se staví vládní speciály: Až k nevíře, co vydrží východočeské pancíře
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Otevřít pancéřované dveře vyžaduje opravdu dost síly
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V motorovém prostoru je důraz kladen především na ochranu baterie a řídicí jednotky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před přestavbou zůstává pouze holý podvozek. Na něj se následně montuje pancéřová kapsle.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Útočníci většinou volí slabší místa, mezi něž patří třeba spoje. Proto je těmto bodům při zkouškách věnována zvýšená pozornost, respektive více výstřelů.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na východě Čech si postavili také vlastní lakovnu. Drtivá většina pancéřovaných osobáků navléká černý, nebo bílý hábit.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál můžete na silnici poznat například podle černých střílen zabudovaných ve sklech
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se staví vládní speciály
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci