Měření emisí na silnici: Změřit vás můžou kdekoliv!
1
/
11
Prohlédnout znovu
Měření emisí na silnici: Změřit vás můžou kdekoliv!
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní
Facelift Cupry Formentor: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec
Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou UX?