Logo magazínu

Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu

28/34
Prohlédnout znovu

Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu

Škoda Kodiaq | Škoda
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení. | Svět motorů/Jiří Káš
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka | Svět motorů/Jiří Káš
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace. | Svět motorů/Jiří Káš
Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu. | Svět motorů/Jiří Káš
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících. | Svět motorů/Jiří Káš
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč). | Svět motorů/Jiří Káš
Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru. | Svět motorů/Jiří Káš
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy. | Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19 | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40. | Svět motorů/Jiří Káš
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku. | Svět motorů/Jiří Káš
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš

Japonská firma míří do USA, kde bude staré Land Cruisery oživovat moderní výbavou

TEST Ford Mondeo ST220 Combi - STříbrný STěhovák (09/2002)

TT Assen 2022: Dramatický závod Moto2 plný pádů vyhrál Augusto Fernández, Salač desátý

Porsche má novou úložnou přihrádku. Na zvláštním místě

Miniaturní dodávka stačí pro živobytí dvou osob

Nová 911, nebo starý autobus? Na prodej je krásná Škoda 706 RTO LUX