Logo magazínu

Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu

10/34
Prohlédnout znovu

Velký kontrakt Škody: Vnitru dodá Kodiaqy za víc než miliardu

Škoda Kodiaq | Škoda
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení. | Svět motorů/Jiří Káš
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka | Svět motorů/Jiří Káš
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace. | Svět motorů/Jiří Káš
Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu. | Svět motorů/Jiří Káš
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících. | Svět motorů/Jiří Káš
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč). | Svět motorů/Jiří Káš
Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru. | Svět motorů/Jiří Káš
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy. | Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19 | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40. | Svět motorů/Jiří Káš
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku. | Svět motorů/Jiří Káš
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé. | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI | Svět motorů/Jiří Káš

Mercedes EQXX překonal vlastní rekord, na nabití ujel 1.202 km

Ford Bronco překvapivě nekrade zákazníky Jeepu, našel díru na trhu?

Cestování za jídlem: Do Pardubic nejen za perníkem!

Ojetá Suzuki Vitara: Martin Vaculík a bazarová podpultovka!

Jaguar oslaví 75 let sportovních vozů speciální edicí modelu F-Type

Peugeot 408 v jiném kabátu: Co takhle vzkřísit modely Fiat Duna a Opel Monza?