Kolik jaké auto utáhne: Velké nutně neznamená silné!
1
/
12
Prohlédnout znovu
Kolik jaké auto utáhne: Velké nutně neznamená silné!
Volkswagen Touareg
|
Svět motorů
Audi e-tron utáhne 1800 kg
|
Svět motorů
Ford Ranger utáhne 3500 kg. Leckoho překvapí, že silná sportovní verze Raptor se zesíleným rámem a prakticky závodním podvozkem utáhne o tunu méně.
|
Svět motorů
Jaguar I-Pace s tažnou kapacitou 750 kg
|
Svět motorů
Mercedes-Benz EQC utáhne 1800 kg
|
Svět motorů
V extrémních případech je limitní hmotnost přívěsu jen legislativní otázkou a nevypovídá nic o skutečných schopnostech vozu. Třeba RAM 1500 homologovaný u nás jako osobní auto smí táhnout jen 3500 kg, v Americe ale zapřahá až 5100 kg.
|
Svět motorů
V technickém speciálu 1/2019 jsme podrobně otestovali Škodu Kodiaq RS zatíženou na možné maximum. Dvakrát přeplňovaný naftový čtyřválec si vedl statečně, ale relativně lehké SUV jezdilo v záklonu, navzdory čtyřkolce při rozjezdu hrabalo předními koly a pod diktátem vleku vandrovalo po silnici. Určitě se tedy vyplatí nechávat si rezervu a rozhodně nechodit přes limit.
|
Svět motorů
Aktuální i zamýšlenou pozici vleku sledujeme na displeji
|
Svět motorů
Do prstů máme vzít kolíček elektrického ovládání zpětných zrcátek a s jeho pomocí vybrat směr, kam hodláme couvat
|
Svět motorů
Parkovací kamera se speciálním režimem zobrazení, který výrazně ulehčuje couvání k vleku a zapřahání
|
Svět motorů
Volkswagen Touareg
|
Svět motorů
Volkswagen Touareg
|
Svět motorů
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci