Kolik jaké auto utáhne: Velké nutně neznamená silné!

3/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen Touareg
    Volkswagen Touareg| Zdroj: Svět motorů
  • Audi e-tron utáhne 1800 kg
    Audi e-tron utáhne 1800 kg| Zdroj: Svět motorů
  • Ford Ranger utáhne 3500 kg. Leckoho překvapí, že silná sportovní verze Raptor se zesíleným rámem a prakticky závodním podvozkem utáhne o tunu méně.
    Ford Ranger utáhne 3500 kg. Leckoho překvapí, že silná sportovní verze Raptor se zesíleným rámem a prakticky závodním podvozkem utáhne o tunu méně.| Zdroj: Svět motorů
  • Jaguar I-Pace s tažnou kapacitou 750 kg
    Jaguar I-Pace s tažnou kapacitou 750 kg| Zdroj: Svět motorů
  • Mercedes-Benz EQC utáhne 1800 kg
    Mercedes-Benz EQC utáhne 1800 kg| Zdroj: Svět motorů
  • V extrémních případech je limitní hmotnost přívěsu jen legislativní otázkou a nevypovídá nic o skutečných schopnostech vozu. Třeba RAM 1500 homologovaný u nás jako osobní auto smí táhnout jen 3500 kg, v Americe ale zapřahá až 5100 kg.
    V extrémních případech je limitní hmotnost přívěsu jen legislativní otázkou a nevypovídá nic o skutečných schopnostech vozu. Třeba RAM 1500 homologovaný u nás jako osobní auto smí táhnout jen 3500 kg, v Americe ale zapřahá až 5100 kg.| Zdroj: Svět motorů
  • V technickém speciálu 1/2019 jsme podrobně otestovali Škodu Kodiaq RS zatíženou na možné maximum. Dvakrát přeplňovaný naftový čtyřválec si vedl statečně, ale relativně lehké SUV jezdilo v záklonu, navzdory čtyřkolce při rozjezdu hrabalo předními koly a pod diktátem vleku vandrovalo po silnici. Určitě se tedy vyplatí nechávat si rezervu a rozhodně nechodit přes limit.
    V technickém speciálu 1/2019 jsme podrobně otestovali Škodu Kodiaq RS zatíženou na možné maximum. Dvakrát přeplňovaný naftový čtyřválec si vedl statečně, ale relativně lehké SUV jezdilo v záklonu, navzdory čtyřkolce při rozjezdu hrabalo předními koly a pod diktátem vleku vandrovalo po silnici. Určitě se tedy vyplatí nechávat si rezervu a rozhodně nechodit přes limit.| Zdroj: Svět motorů
  • Aktuální i zamýšlenou pozici vleku sledujeme na displeji
    Aktuální i zamýšlenou pozici vleku sledujeme na displeji| Zdroj: Svět motorů
  • Do prstů máme vzít kolíček elektrického ovládání zpětných zrcátek a s jeho pomocí vybrat směr, kam hodláme couvat
    Do prstů máme vzít kolíček elektrického ovládání zpětných zrcátek a s jeho pomocí vybrat směr, kam hodláme couvat| Zdroj: Svět motorů
  • Parkovací kamera se speciálním režimem zobrazení, který výrazně ulehčuje couvání k vleku a zapřahání
    Parkovací kamera se speciálním režimem zobrazení, který výrazně ulehčuje couvání k vleku a zapřahání| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Touareg
    Volkswagen Touareg| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Touareg
    Volkswagen Touareg| Zdroj: Svět motorů
Volkswagen Touareg
Audi e-tron utáhne 1800 kg
Ford Ranger utáhne 3500 kg. Leckoho překvapí, že silná sportovní verze Raptor se zesíleným rámem a prakticky závodním podvozkem utáhne o tunu méně.
Jaguar I-Pace s tažnou kapacitou 750 kg
Mercedes-Benz EQC utáhne 1800 kg
V extrémních případech je limitní hmotnost přívěsu jen legislativní otázkou a nevypovídá nic o skutečných schopnostech vozu. Třeba RAM 1500 homologovaný u nás jako osobní auto smí táhnout jen 3500 kg, v Americe ale zapřahá až 5100 kg.
V technickém speciálu 1/2019 jsme podrobně otestovali Škodu Kodiaq RS zatíženou na možné maximum. Dvakrát přeplňovaný naftový čtyřválec si vedl statečně, ale relativně lehké SUV jezdilo v záklonu, navzdory čtyřkolce při rozjezdu hrabalo předními koly a pod diktátem vleku vandrovalo po silnici. Určitě se tedy vyplatí nechávat si rezervu a rozhodně nechodit přes limit.
Aktuální i zamýšlenou pozici vleku sledujeme na displeji
Do prstů máme vzít kolíček elektrického ovládání zpětných zrcátek a s jeho pomocí vybrat směr, kam hodláme couvat
Parkovací kamera se speciálním režimem zobrazení, který výrazně ulehčuje couvání k vleku a zapřahání
Volkswagen Touareg
Volkswagen Touareg