Audi RS4 Avant v úpravě ABT je temnota na kolech. Stovku dá za 3,5 sekundy
1
/
20
Prohlédnout znovu
Audi RS4 Avant v úpravě ABT je temnota na kolech. Stovku dá za 3,5 sekundy
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
ABT Audi RS4 Avant
|
ABT
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů