Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.|
Zdroj: Škoda
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo|
Zdroj: Škoda
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.|
Zdroj: Škoda