Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?

1/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
    Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.| Zdroj: Škoda
  • Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
    Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
    Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Jan Kopecký
    Jan Kopecký| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
  • Škoda Fabia Rally2 evo
    Škoda Fabia Rally2 evo| Zdroj: Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Jan Kopecký
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo
Škoda Fabia Rally2 evo