Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
1
/
28
Prohlédnout znovu
Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
|
Škoda
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Jan Kopecký
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde