Busny a jejich busík: Na 48.250 km dlouhé cestě se závadám nevyhnuli
1
/
36
Prohlédnout znovu
Busny a jejich busík: Na 48.250 km dlouhé cestě se závadám nevyhnuli
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Není snad jediný díl pořadu, kde byl David neřešil nějaký defekt na autě
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Busny
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor za zadní nápravou bohužel hřeje do lůžka, což není v Africe zrovna výhodou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prakticky založená Marika a pohodář David se po cestě skvěle doplňovali. Často ho prý chtěla zabít…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Busny a Volkswagenu Transporter T3 Syncro
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Medvídek Hugo prochází celým seriálem, ušil ho vlastnoručně David ze starého potahu sedačky Marice jako dárek na počátku vztahu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě